Translate

четвъртък, 14 март 2019 г.

Coca-Cola, Nivea, Adidas, Бохемия, Lidl и Дерони предлагат най-добро съотношение цена-качество според българите


Проучването ICERTIAS Best Buy Award за 2019/2020* разкри марките, предлагащи най-висока стойност за цената си според мнението на българския потребител. В днешно време, купувачите са по-информирани и взискателни от всякога преди, като се стремят да получат повече срещу парите си. Съотношението между добрата цена и най-доброто възможно качество (т.н. best buy) е изключително важно за клиентите при вземането на решение за закупуването на даден продукт.
Марки като Бохемия, Lidl, Дерони Coca-Cola, Nivea и Adidas предлагат най-доброто съотношение цена-качество според българите, сочат данните от ново пазарно проучване Best Buy Award за периода 2019/2020 г. на международната организация ICERTIAS - International Certification Association GmbH.
Българските потребители са анкетирани върху приблизително 90 различни икономически и неикономически категории от разнообразни сектори като търговия на дребно, хранителни продукти, козметика, битова техника, телекомуникации и финанси.
Проучването бе проведено от ICERTIAS през януари 2019 г. При него беше използван онлайн въпросник за анкетиране на представителна извадка от 1200 български интернет потребители на възраст над 15 години, по метода CAWI - DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing - Deep Mind Awareness).
Сред победителите в независимото пазарно проучване Best Buy Award 2019/2020 са: Lidl, които бяха обявени за символ и най-добър пример за доставчик с най-добро съотношение цена-качество в България, както и за победител в категорията „верига супермаркети за търговия на дребно”; Бохемия в категорията „туристическа агенция”; Горна баня в категориите за газирана вода и негазирана вода; Gorenje в категорията „производител на бяла техника”; Армеец в категорията „застрахователна компания” и Shell в категорията „бензиностанции”.
Някои от победителите в останалите категории включват: Зора (магазини за търговия на дребно с бяла техника и кухненско оборудване); Nivea (душ гелове); Rexona (дезодоранти); Garnier (шампоани за коса); Астера (пасти за зъби); Арома (кремове за лице); Дерони (кетчуп); Кен (кренвирши); Chio (чипс); Победа (бисквити); Верея (мляко); Maggi (супи, подправки за готвене); Philadelphia (сирене за мазане), Milka (шоколади); ДСК (банка); Toyota (семейни автомобили); Asus (лаптопи); eMag (онлайн магазин); Adidas (спортни обувки); Happy Bar & Grill (верига ресторанти), H&M (магазин за облекло) и Coca-Cola (газирани безалкохолни напитки).
Синият знак за качество Best Buy Award помага на клиентите в търсенето и закупуването на продукти и услуги на техния местен пазар, които други потребители въз основа на своя опит вече са определили като най-добрите по показателя „съотношение цена-качество” (най-висока стойност спрямо цената). 
--------
*Проучванията ICERTIAS Best Buy Award General I, General II 2019/2020 за България бяха проведени от компания ICERTIAS - International Certification Association GmbH през януари 2019 г. При всяко от тях бе използван онлайн въпросник за анкетиране на представителна извадка от 1200 български интернет потребители на възраст над 15 години, по метода CAWI - DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing - Deep Mind Awareness).

Няма коментари:

Публикуване на коментар