Translate

сряда, 27 март 2019 г.

Деси Добрева: „Песента на Глория Гейнър е послание за всеки, който иска да продължи напред“


В „Здравей, България“ певицата сподели емоциите от „Като две капки вода“ и вдъхновението от новите проекти в живота й

„Публиката страшно много се зарадва на превъплъщението ми в Глория Гейнър. Всички станаха на крака. Бях сигурна, че знаят тази песен, защото тя е като един неофициален химн на 70-те и отправя много хубаво послание към всеки човек, който иска да продължи напред въпреки трудностите по пътя му. Изобщо не ми беше лесно да се преобразя в нея, защото трябваше да облека допълнително тяло, за да изглеждам по-пълна. А с него ми беше много топло, освен това беше доста тежко. Но по-важното е изпълнението да изглежда лесно и така трябва да бъде“, сподели певицата Деси Добрева в „Здравей, България“. Броени дни преди рождения си ден изпълнителката разкри най-интересното около предстоящия концерт в Пловдив и създаването на клипа към „Песен на Червената шапчица“.
„Най-приятно ми беше да се преобразя в Мими Николова. Много я харесвам, а стилът й ми е доста близък. Постарах се, защото песента е много близка до мен като чувство и емоция. Не може да си представите какво вълнение изпитах на сцената, защото самата Мими Николова беше сред публиката. Тя е една изключително мила и интелигентна жена и страхотен професионалист“, не скри възхищението си певицата.
Следващата седмица Деси Добрева ще замени диското с Rammstein.

Няма коментари:

Публикуване на коментар