Той поема позицията от
настоящия ръководител - Никос Зоис, който от началото на април поема
управлението на HEINEKEN в Сърбия.
Копиец стартира кариерата
си в HEINEKEN през 2011 г. в ролята си на International Account Manager в ритейл
екипа, който отговаря за създаване на партньорски взаимоотношения с клиенти
като Metro, Kaufland и Lidl.
През 2013 г., той е
назначен за генерален директор на HEINEKEN Германия. През последните 5 години,
заедно с екипа си той реализира впечатляващи бизнес резултати на най-големия
европейски пазар на бира в Европа, фокусирайки се върху международното премиум
портфолио на компанията, съставено от Heineken, Desperados и Cider. В новата си
роля Копиец ще се фокусира върху развитието на талантите в компанията и
привличането на нови, създаване на добавена стойност за потребители, клиенти и
другите заинтересовани страни.
Той има магистърска степен по Бизнес администрация от Икономическия университет във Виена.
Той има магистърска степен по Бизнес администрация от Икономическия университет във Виена.
Няма коментари:
Публикуване на коментар