Translate

вторник, 5 февруари 2019 г.

UICC и СЗО стартират кампания под мотото: "I Am and I Will" - "Аз съм и аз ще бъда"


На 4 февруари - Световният ден за борба с онкологичните заболявания UICC (Международен съюз за контрол на рака) и СЗО стартираха нова три-годишна кампания под мотото: "I Am and I Will" - "Аз съм и аз ще бъда". Тя призовава всички – лекари, пациенти, политици,цялото общество, да поемат своя личен ангажимент за намаляване на глобалните последици от рака и да действат.
УСБАЛО се включва в нея с призив към всички да не се страхуват и да се грижат за своето здраве, както и да дадат своя принос в борбата с рака, за да „Продължаваме“ напред.
Точно така, както го направиха много български творци, които безвъзмездно поставиха изкуството в служба на болните хора. Благодарение на техните усилия в УСБАЛО бе открита третата по ред изложба от галеристката Бистра Стойчева с картини на десетки художници. А Тони Димтрова и Стефан Илчев подариха песента „Животът“, която бе написана по стихове на Пепа Таракчиева и музика на Ефтим Чакъров, на всички пациенти и техните близки.

Няма коментари:

Публикуване на коментар