Translate

четвъртък, 7 февруари 2019 г.

Softline стъпва на българския пазар


Softline стартира дейността си в Източна Европа през 2018 година, като стъпва на 6 нови пазара - Хърватия, Унгария, Румъния, Сърбия, Словения, а вече и в България. Компанията е един от 10-те глобални стратегически партньори на Майкрософт, като нейния основен фокус за региона ще бъдат облачните решения и сигурност, развитие на ИТ стратегията, управление на услуги – ИТ аутсорсинг и Deployment services (сървърна технология за мрежова инсталация на операционни системи Windows).
Softline България планира да обърне специално внимание на нишовия SMB пазар, виждайки големия потенциал в професионалното обслужване на средния бизнес - с 50 до 250 служители.
В световен мащаб компанията е сред лидерите в процесите на дигитална трансформация за партньори и клиенти от Северна и Южна Америка, Югоизточна Азия, Русия и Източна Европа.  Средният ръст на продажбите в Softline Group е над 30% през последните 10 години. А приходите  през 2018 година надхвърлят 1,27 млрд. щатски долара.
С приходи от над 1 млрд. долара годишно, ИТ компанията все още действа като стартъп на новите пазари. Тя разчита на уникален подход в така наречения бизнес "партньор-към-партньор" – изграждането на партньорски отношения с други разработчици на решения и сътрудничеството  с тях, дава предимство на Softline да предоставя големи възможности за местните си клиенти. С глобаления си опит и контакти, иновативната компания може да предложи решения на клиенти, които не са известни на местния пазар, но биха били най-доброто решение за техните бизнеси.
„Темповете, с които се променя бизнеса са изключително динамични. Глобализацията и стремежа на клиентите към дигитална трансформация ни дават възможност да помогнем на местните си партньори да достигнат до международни клиенти. Можем да подкрепим български ISV да предлагат своите решения на пазара в Русия чрез нас,“ сподели Золтан Месарош, генерален директор на Softline за Източна Европа.
Българският екип на ИТ компанията има повече от 15 години опит на местния ИТ пазар и познава изключително добре продуктите и решенията на Microsoft. Стремежът на Softline България е да помогне на клиентите у нас да преминат през предизвикателството наречено „дигиталната трансформация“, чрез комбиниране на най-добрите световни практики и разбирането на местния пазар, с характерните за клиентите местни предизвикателства. 
--------
За 25 години Softline може да се похвали с бизнес в 50 страни и офиси в 95 града. Softline обслужва над 60 хиляди SMB клиенти и корпорации, както от частния, така и от публичния сектор, като близо 5 000 специалисти помагат на клиенти и партньори да се ориентират в постоянно променящата се дигитална среда. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар