Translate

сряда, 20 февруари 2019 г.

Най-добрите работодатели бяха отличени във второто издание на Employer Branding Awards


Наградата “Employer of the Year” спечели Пощенска банка в силно оспорвана конкуренция

Близо 20 компании грабнаха призовите места в Годишните Employer Branding Awards, организирани за втора година от b2b Media.
На официалната церемония присъстваха експерти по employer branding, практици, които се занимават с привличане на таланти и силни лидери на компании, които са открили тайната как да изграждат успешна работодателска марка.
Наградата за “Най-добър работодател на годината - Employer of the Year” спечели Пощенска банка, за Employer Brand Leader отричието си поделиха Каргил България и СофтСърв, а Experian Bulgariа се наредиха първи както в категорията за Employer Branding Idea, така и в Employer Branding Project. Най-добри в категорията Employer Branding Innovation се оказаха Ikea, а първото място за Employer Branding PR кампания грабнаха Обединена българска банка.
Журито определи като номер 1 Employer Branding Video на СофтСърв България, а най-харесаният проект в категорията Innovation in Talent Management се оказа този на Kaufland България. The Taxback Group се отличиха сред конкурентите си с иновация в обучението на талантите и заеха първото място в категорията Innovation in Talent Education.
А1 България спечели приза за HR Strategy of the Year. Progress взеха наградата за HR Technology of the Year, а Upnetix се отличиха в категорията Excellence in Coaching. 
Призът за Emerging Leader беше присъден на Acronis България, а в една от най-оспорваните категории Excellence in Office Space първото място си поделиха офисите на Sutherland Bulgaria и на Progress.
В най-новата категория за Employer Branding Event най-добър резултат имаше Обединена българска банка, които взеха и най-много отличия в надпреварата.
Организаторите отчетоха двоен брой учстници в това издание на конкурса.
Според Надя Маринова, основател на Employer Branding Awards и главен редактор на b2b Media: “компаниите, които представят своите стратегии в този конкурс са не само привлекателни за работа и кариерно развитие, но те допринасят България да стане по-атрактивна за специалистите и като цяло да се превърне в едно по-добро място за живеене и реализация”.
Наградите имат за цел да оценят и отличат компаниите за техните високи постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на работодателския бранд, насърчават иновациите в управлението на талантите и новите успешни стратегии в областта на човешките ресурси.


Няма коментари:

Публикуване на коментар