Уникалното шоу на NOVA привлече около два
милиона и половина българи
NOVA
е категоричният лидер в началото
на пролетния телевизионен сезон, което бе дадено с емблематичното шоу за
имитации „Като две капки вода“. Форматът привлече 44,2% от активните зрители
(18-49 г.), гледали телевизия по това време, което е с над два пъти повече от
дела на основния конкурент по същото време.
Гарантираното тричасово
забавление допринесе за още по-голямо предимство на NOVA пред bTV сред активното градско население (18-49 г.) и
сред по-младите зрители на възраст 18-34 години. Близо половината от всяка от
тези аудитории пред телевизорите са избрали компанията на осемте готови за
неочаквани предизвикателства звезди, докато делът на bTV по същото време сред тези аудиторни групи е
над 2,7 пъти по-нисък.
Звездният и разнообразен
кастинг и любимите водещи на „Като две капки вода“ накараха над 2,5 млн.
зрители в България да станат поне за малко част от обичаното шоу за
преобразявания в България, което е най-високото постижение на старта на формата
от 2014 година насам.
На сайта nova.bg и в NOVA PLAY стартът на „Като две капки вода“ има над 118
хил. видеогледания на живо, докато началото на шести сезон през 2018 г. е
постигнало малко над 70 хил. видео гледания на живо.
Няма коментари:
Публикуване на коментар