неделя 3 февруари от 21:55 ч.
Премиера през февруари
През 1990 г. новата компания „Дженеръл Меджик“ се
отделя от „Епъл“ и превзема Силициевата долина, след като слухът за тайния ѝ
проект, „следващият голям пробив“, се разнася. Четири години по-късно
компанията продава първия си продукт - ръчен, безжичен персонален компютър, който по
същество е смартфон, дори с емотикони, още през 1994 г. Но технологичният свят в средата на 90-те години не е готов за толкова
изпреварило времето си нововъведение - все пак по това време
средностатистическият потребител няма дори имейл и определено не е подготвен за
характерната за 21-ви век комуникация навсякъде и по всяко време. Продуктът,
обаче, не се продава и „Дженеръл Меджик“ се проваля. Сега, 25 години по-късно,
на фокус са прозорливостта и влиянието на фирмата чрез вълнуващия документален
филм на Мат Мод и Сара Круиш.
Няма коментари:
Публикуване на коментар