събота, 5 май 2018 г.

LG G7ThinQ с иновативен дисплей от ново поколение в клас „Bright and Smart”


Новият супер ярък дисплей осигурява по-високо качество на изображенията с още
по-нисък разход на енергия


Излизащият съвсем скоро на пазара най-нов смартфон от LG ще бъде оборудван с 6,1-инчов Full Vision QHD+ дисплей с резолюция от 3120x1440 пиксела, чиято максимална яркост ще бъде невероятните 1000 нита. Тези характеристики ще го превърнат в най-яркия дисплей на пазара на смартфони в момента. Снабденият с новата технология на марката “Super Bright Display” LG G7ThinQ е проектиран за лесна употреба дори при излагане на силна слънчева светлина (цветовите тонове на LG G7ThinQ изглеждат естествени и наситени), докато в същото време енергийният му разход ще бъде с до 30% по-нисък в сравнение с този на предшественика му.
Покривайки 100% от цветовото пространство DCI-P3, новият LG G7ThinQ може автоматично да се адаптира към 6 цветови режима - Auto, Eco, Cinema, Sports, Game and Expert. Режимът “Auto” автоматично анализира и идентифицира съдържанието в зависимост от това дали става въпрос за снимки, видео, игри или уебсайтове, след което оптимизира настройките на дисплея по начин, който да е най-подходящ за съответното съдържание. За потребителите, изискващи повече контрол върху устройството си, LG G7ThinQ предлага опростен интерфейс на камерата, който позволява контрол върху цветовите настройки с помощта на специален скрол пад, регулиращ RGB опциите.
С усъвършенстваното съотношение между дисплей и корпус, демонстрирано още при G6, седмият модел от G серията на LG ще бъде лесен за употреба и удобен за работа с една ръка. Не на последно място, благодарение на привлекателният и ергономичен, извит стъклен корпус. Иновативният Full Vision дисплей със съотношение 18:9, пуснат на пазара през миналата година, бе подобрен специално за проектирането на G7ThinQ. Подобрената версия, функционираща в съотношения 19.5:9 притежава с 50% по-тънка рамка в сравенение с тази на G6.
„Безрамковата“ конструкция на новия Full Vision дисплей позволява по-въздействащо зрително изживяване, докато в същото време новата опция „Second Screen” дава възможност за създаване на допълнително пространство в горната част на дисплея, където потребителят ще може да вижда новите си известия без да се налага да затваря главния екран. Опцията е налична както с по-семпъл традиционен дизайн, така и с такъв, при който е наличен набор от различни цветове, даващи възможност за настройки според личните предпочитания на потребителите.
 

National Geographic - Спасителен отряд в ада


Понеделник, 07 май от 21:55
Премиера през май

"Спасителен отряд в ада" е поредица за група смели шофьори на влекачи. Когато зимата дойде в Норвегия, пътищата се превръщат в опасни непроходими писти. Всеки ден спасителите се борят да ги държат отворени и помагат на хора, закъсали по планинските маршрути. Зимните бури, лавините и липсата на светлина през зимния сезон са само част от предизвикателствата, срещу които те се изправят при работата си близо до Полярния кръг. Екстремните зимни условия често ги карата да рискуват живота си. Спасителен отряд в ада” е сериал за човека, който се изправя срещу природата.

сряда, 2 май 2018 г.

Над 30000 деца получиха безплатен стоматологичен преглед


Като социално отговорна компания, през първата половина на финансова 2017/18 година dm България реализира инициативите „Веселите зъбки“ и „Капачки за усмивки“. В рамките на кампанията „Веселите зъбки“ над 30 000 деца в цяла Българи получиха безплатен стоматологичен преглед и се научиха как да имат блестящи усмивки и да се грижат за здравето на зъбките си.
През месец март 2018 година стартира и съвместната кампания с Garnier „Капачки за усмивки“. Нейната цел е събирането и рециклирането на пластмасови капачки. Събраните средства ще бъдат дарени на "Специализирана болница за активно лечение по детски болести - проф. д-р Иван Митев" ЕАД – София за закупуване на специализирана медицинска апаратура. До момента са събрани и предадени за рециклиране над 1 тон капачки, а кампанията ще продължи до средата на 2019 година и капачки ще се приемат във всеки магазин на dm България.
Във връзка с финансовите резултати на компанията Андрей Петров, Председател на Борда на управителите на dm България, заяви: „Поредният впечатляващ ръст на финансовите резултати на dm България е доказателство, че нашите магазини са предпочитано място за пазаруване на дрогерийни стоки. Постигнахме това благодарение на активната инвестиционна програма и ефективните усилия на целия екип на dm България в комбинация с изключително конкурентния бизнес модел на dm, който предлага бързо и удобно пазаруване на огромно разнообразие от над 14 000 продукта. Ние ще продължим да се развиваме, да подкрепяме бизнеса на нашите партньори и да разширяваме асортимента ни от качествени продукти на разумни цени, за да може всеки да открие при нас това, от което има нужда.“

В периода октомври 2017 г.-март 2018 г. dm България отчита впечатляващ ръст на оборота от 21,9%



в сравнение с октомври 2016 г.-март 2017 г. до 62,9 милиона лева. През първата половина на финансовата 2017/208 година компанията инвестира над 740 000 лева в разширяване на мрежата си от магазини, обновяване на съществуващите филиали и оптимизиране на процесите в логистичната си база.
в сравнение с октомври 2016 г.-март 2017 г. до 62,9 милиона лева. През първата половина на финансовата 2017/208 година компанията инвестира над 740 000 лева в разширяване на мрежата си от магазини, обновяване на съществуващите филиали и оптимизиране на процесите в логистичната си база.
dm България продължи възходящото си развитие с ръст от 21,9% на оборота в сравнение с периода октомври 2016 г.-март 2017 г. Тази цифра е особено показателна за успеха на компанията, особено в сравнение с резултата на концерна dm, който отчита ръст на продажбите от 5,2% до 5,348 млрд. евро. Ръстът в България е много по-висок и от средния за подгрупата Австрия и ЦИЕ, която включва Австрия и 11 държави от региона, сред които и България. При нея повишението е с 8,4%, а оборотът достигна 1,265 млрд. евро. Общо магазините на dm в Европа са 3 512, а служителите – близо 60 000.
През първата половина на финансовата година dm България продължи и активната си инвестиционна политика, като инвестира над 740 000 лева в четири основни направления: модернизиране на магазините, откриване на нови обекти, обучение на служителите и оптимизиране на логистичните процеси.
Целта на проекта за обновяване на филиалите е изживяването при пазаруването на дрогерийни стоки в магазините на dm да бъде още по-приятно и удобно. За тази цел те ще бъдат променени според последните изисквания в търговията на дребно, ще бъдат с нов моден дизайн и ще създават усещане за модерност у хората. За да постигне това dm предвижда да бъдат разширени коридорите за пазаруване, търговските регали ще са с нова, по-удобна подредба, а магазините ще са по-светли и уютни с въвеждането на енергоспестяващо LED осветление. До момента над 50% от филиалите на dm България са преоборудвани според новата концепция.
Важна част от удобството е и достъпността на филиалите и затова dm открива нови обекти на популярни топ локации. Пример за това е най-новият магазин на веригата, който беше открит в Mall Plovdiv. С него най-голямата верига за търговия с дрогерийни стоки у нас вече има 72 обекта в 25 града в цялата страна.
Разширяването на мрежата на dm в България доведе и до ръст на броя на служителите от 5% и те вече са над 670. Нови служители бяха назначени както в магазините на компанията, така и в централния офис и в логистичния център в гр. Елин Пелин.
С назначаването си всички служители преминават цялостна програма за обучение. Основният фокус е към консултантите в магазините, които преминават различни обучения, свързани с асортимента. Така хората могат да получат компетентна консултация от обучен служител и по-лесно да изберат най-подходящия за тях продукт сред огромното разнообразие от над 14 000 стоки за лична хигиена, козметика, за бебето, за домашните любимци, за почистване на дома, био храни и други, предлагани от dm България. Това е важен елемент от политиката на dm да поставя човека в центъра на своята дейност – като клиент, служител и партньор.
Обучителните програми обхващат и средния мениджмънт на компанията. В началото на новата финансова година 20 управители на магазини в София стартираха специализирано обучение в Професионалната гимназия по екология и биотехнологии "Проф. д-р Асен Златаров". То ще продължи една година и ще включва теория и практика в дисциплини като химия, ботаника, хранене и т.н.
Доказателство за успеха на HR инициативите са и наградите на dm България. Последната е първо място за Employer Branding Idea на В2В Media. През декември 2017 г. компанията беше отличена и в годишните награди „Златно сърце“ на сп. „Business Lady” в категория „Устойчиво развитие”, която е за цялостна социална ангажираност към служителите.