Translate

вторник, 4 декември 2018 г.

Русенските ученици доказаха, че "Спортът е по-добрият начин децата да пораснат"


Всеки шести българин е запознат с кампанията на пивоварите

Ученици от три училища в град Русе активно се включиха в спортна надпревара, вдъхновена от мотото "Спортът е по-добрият начин децата да пораснат". Събитието в Русе е 12-то по ред в страната и се организира в изпълнение на сключено споразумение между Главна дирекция „Национална полиция“ – МВР и Съюза на пивоварите в България (СПБ) за сътрудничество и взаимодействие в превантивна кампания срещу употребата на алкохол от лица под 18 годишна възраст.Различните образователни, спортни, консултативни и информационни дейности на инициативите, реализирани в рамките на "Спортът е по-добрият начин децата да пораснат", имат за цел да насърчават и популяризират масовия спорт и здравословното възпитание на децата, включително и като модел и подход за универсална превенция.
Малките, но изключително умели спортисти от русенските училища, премериха сили в няколко щафетни игри. В крайното класиране отборите се подредиха по следния начин: на първо място отборът на СОУПНЕ „Фридрих Шилер“; на второ място възпитаниците на ОУ „Никола Обрентенов“; а на трето място децата от ОУ „Иван Вазов“. Всички участници и гости на спортния празник получиха купи, медали, грамоти и насърчителни награди, осигурени от СПБ.
На мероприятието присъстваха ст. комисар Теодор Атанасов, директор на ОДМВР – Русе, Валентин Колев, зам.областен управител на Русенска област, гл. инспектор Денислав Донков, секретар на Националния съвет по превенция на престъпността, Ивана Радомирова, изп. директор на СПБ, Петко Добрев, началник на отдел „Управление на кризи“ в Община Русе и представители на Главна дирекция „Национална полиция“.
По време на събитието изпълнителният директор на Съюза на пивоварите отново подчерта, че благодарение на устойчивите партньорства, чрез които се осъществява кампанията за спорт и превенция на СПБ, в инициативите вече ежегодно се включват над 14 хиляди
родители, деца, семейства.
Радомирова допълни, че постигнатите резултати за пореден път показват, че социалните кампании са успешни, само когато е налице доверие, ентусиазъм, обединение на усилията на отговорния бизнес, официалните институции, неправителствените организации, семействата, медиите. Тя заяви, че и през 2019 г. ще продължат с кампанията за спорт и превенция, изцяло доверявайки се именно на този модел на взаимодействие между всички техни партньори.
Сред най-информираните за инициативите на кампанията през настоящата година са жителите на Плевен и Стара Загора.

Няма коментари:

Публикуване на коментар