Translate

сряда, 12 декември 2018 г.

Българката е звезда в новия холивудски филм "Нашата Коледа"


Световната шампионка Дейзи Ланг и Холи Бери красиха боксова гала в Ел Ей

Трикратната световна шампионка по бокс - Дейзи Ланг (Деси Кирова), бе специален гост на гала-вечерта по женски бокс в Ел Ей, излъчена по  HBO tv, съобщава ВИП Комюникейшън. 
"Като пионер на женския бокс бях поканена да подкрепя този спорт за професионалисти на историческото за всички събитие. За първи път от 45 години в историята на бокса HBO tv предава мачове по женски бокс в основата си програмата на живо. За мен бе чест да присъствам", коментира Деси Кирова, която бе звезда на събитието. Тя бе редом до холивудската актриса Холи Бери, която не само обича бокса, но и го тренира. По време на гала-вечерта се състояха  2 основни мача - абсолютната световна шампионка по бокс Сесилия Брекхус защити успешно титлите в welter weight kg срещу Александра Лопес, а Клареса Шийлд (олимпийска шампионка) защити световните си титли в супер средна категория срещу белгийката Femke
Деси Кирова бе звезда и на премиерата на филма "Нашата Коледа" в Райлис студио Холивуд - Чарли Чаплин театър. В комедията тя партнира на носителката на Оскар - актрисата Маргарет О ‘Брайън."Този път не беше екшън филм. Беше ми приятно да играя в Christmas movie. Това е романтична комедия за посрещането на Коледа в едно американско семейство и е продължение на "Коледа в Беверли Хилс", чиято премиера бе през 2015 г. Ролята ми беше комична - на знатна аристократка, и бе голяма промяна за мен тъй като нямаше нищо общо с акшън ролите, които съм играла досега", коментира Дейзи Ланг. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар