четвъртък, 9 август 2018 г.

LG с изградена стратегия за определяне на бъдещето с помощта на изкуствен интелект в нова лаборатория в Северна Америка


Лабораториите на LG стимулират развитието на модерните технологии свързани с изкуствения интелект

Глобалните иноватори от LG Electronics Inc. (LG) са готови да определят бъдещето на изкуствения интелект за потребителите и бизнеса през следващите години благодарение на създадената от тях нова голяма лаборатория в Северна Америка, която си партнира с лидери в академичните среди и стартиращите фирми. 
Стартира работата си новата лаборатория на LG Electronics за изследвания свързани с изкуствения интелект в Канада, разширение на новоразработената вече такава в Силициевата долина в Санта Клара, Калифорния. Поддържайки виждането на LG, че изкуственият интелект е ключова перспектива за растеж, северноамериканските лаборатории допълнително подобряват възможностите на марката за глобални изследвания, които досега включваха изследователски центрове в Южна Корея, Индия и Русия.
В допълнение, LG влиза в партньорство с Университета в Торонто, който е световно признат с резултатите си в областта на машинното самообучения и изкуствения интелект.
„Изкуственият интелект ще окаже влияние върху живота на всички, променяйки начина, по който живеем, работим и си почиваме“, каза президентът и главен технически директор на LG Electronics – д-р И. П. Парк. „Ранното внедряване на изкуствения интелект в устройствата днес поставя началото на утрешните умни градове, домове и бизнес, всички те с възможности, за които никой дори не е мечтал все още“. Той допълни, че лабораториите в Северна Америка и партньорството на LG с университета в Торонто ще играят ключова роля в създаването на технологии, определящи бъдещето.
По време на петгодишното си изследователско партньорство с Университета в Торонто, което е в размер на няколко милиона долара, LG ще надгради стратегията си, наречена Open Platform-Open Partnership-Open Connectivity, за да разшири екосистемата свързана с изкуствения интелект. Новата лаборатория ще се възползва от опита на изследователите от Университета в Торонто, които от своя страна сега ще имат възможност да работят рамо до рамо с разрастващите се американски и канадски LG екипи. Допълвайки работата си, целта на LG е да си сътрудничи и инвестира в стартиращи компании в Северна Америка.
Президентът на Университета в Торонто – Мерич Гертлер гледа на LG като на вълнуващ, нов партньор за изследвания в областта на изкуствения интелект. „Университетът в Торонто е развълнуван да си партнира с иновативна глобална компания каквато е LG тъй като нашите изследователи продължават да напредват в тази сфера. Наличието на такива водещи, международни фирми в нашата иновативна екосистема подсилва възможностите за нашите преподаватели, студенти и стартиращи компании в цяла гама от дисциплини“
В отговор на вижданията на Президент Гертлер, д-р Парк заяви: „Всички решения свързани с изкуствения интелект на база подробни изследвания ще революционизират нашето взаимодействие със света, който ни заобикаля по нови, безпроблемни начини, които използват контекстуални данни като биометрия, емоции, жестове и, разбира се, глас.“ Той обясни и трите основни стъпки в стратегията на LG във връзка с изкуствения интелект:
Първата е свързана със способността да се развиват с течение на времето - колкото повече използвате нашите продукти, толкова повече те се променят, за да посрещнат вашите специфични нужди. Втората е интеграцията на изкуствения интелект по отношение на различни точки – да има безпроблемно, последователно потребителско изживяване по отношение на цялото продуктово портфолио на LG – от свързани уреди и телевизори до коли и смартфони. Третата е откритостта: нашата стратегия е да осигурим най-доброто преживяване на нашите клиенти свързано с изкуствения интелект като използваме възможностите на водещи партньори, обясни
д-р Парк.

Няма коментари:

Публикуване на коментар