събота, 5 май 2018 г.

Джон Гарджуло: Бъдещето е в персонализираните услуги


Предлагането на персонализирани услуги и съдържание е тенденцията, която ще отличи най-добрите и най-успешните продукти през следващите няколко години. 
Джон Гарджуло, Ръководител „Продуктов маркетинг“ в Airbnb, определя това като една от актуалните теми, които ще бъдат дискутирани в рамките на конференцията DigitalK 2018. Събитието, което ще събере близо 40 световни специалисти в областта на дигиталните технологии и бизнес иновации, ще се проведе на 31 май и 1 юни в София. В тази връзка той споделя:
-Изглежда, че времето на персонализираните услуги най-накрая е тук, въпреки че последните новини около Facebook усложняват нещата. Навлизаме в ера, в която да показваш едно и също съдържание на всички е архаичен метод, но междувременно чувствителността около темата лични данни е изключително изострена. Компаниите и агенциите, които намерят баланса между двете, ще пожънат успех.

Участниците в конференцията ще имат възможност да получат отговори на  актуални въпроси, свързани с изкуствения интелект, fintech технологиите и най-новите тенденции в комуникационния бизнес. Форумът ще събере бизнес визионери, сред които Людо Антонов, Pinterest; Макс Аморделузо, Amazon Alexa и Джоел Хюс, IndieGoGo. Сред лекторите са основателят на стартъпа TenX - Джулиан Хосп, чиято технология позволява криптовалутите да се използват като разплащателно средство навсякъде и по всяко време, както и Тин Ханг Лиу, основател и изпълнителен директор на Open Motors, който ще представи автономните коли и бъдещето на градската мобилност.

По традиция DigitalK 2018 ще е домакин и на стартъп състезание, в рамките на което млади предприемачи ще представят идеите си пред международни инвеститори. Финалистите в предизвикателството ще имат възможност да се състезават за парична награда в размер на 10,000 евро.



Няма коментари:

Публикуване на коментар