Translate

сряда, 2 май 2018 г.

Над 30000 деца получиха безплатен стоматологичен преглед


Като социално отговорна компания, през първата половина на финансова 2017/18 година dm България реализира инициативите „Веселите зъбки“ и „Капачки за усмивки“. В рамките на кампанията „Веселите зъбки“ над 30 000 деца в цяла Българи получиха безплатен стоматологичен преглед и се научиха как да имат блестящи усмивки и да се грижат за здравето на зъбките си.
През месец март 2018 година стартира и съвместната кампания с Garnier „Капачки за усмивки“. Нейната цел е събирането и рециклирането на пластмасови капачки. Събраните средства ще бъдат дарени на "Специализирана болница за активно лечение по детски болести - проф. д-р Иван Митев" ЕАД – София за закупуване на специализирана медицинска апаратура. До момента са събрани и предадени за рециклиране над 1 тон капачки, а кампанията ще продължи до средата на 2019 година и капачки ще се приемат във всеки магазин на dm България.
Във връзка с финансовите резултати на компанията Андрей Петров, Председател на Борда на управителите на dm България, заяви: „Поредният впечатляващ ръст на финансовите резултати на dm България е доказателство, че нашите магазини са предпочитано място за пазаруване на дрогерийни стоки. Постигнахме това благодарение на активната инвестиционна програма и ефективните усилия на целия екип на dm България в комбинация с изключително конкурентния бизнес модел на dm, който предлага бързо и удобно пазаруване на огромно разнообразие от над 14 000 продукта. Ние ще продължим да се развиваме, да подкрепяме бизнеса на нашите партньори и да разширяваме асортимента ни от качествени продукти на разумни цени, за да може всеки да открие при нас това, от което има нужда.“

Няма коментари:

Публикуване на коментар