сряда, 25 април 2018 г.

Knowbox marketing communications спечели конкурса за ПР обслужване на бранда Lenovo в PCSD and DCG частта



PC and Smart Devices (PCSD) бизнес групата включва персонални компютри, таблети и умни устройства, а Data Center Group или DCG включва сървъри, сторидж решения, софтуер и услуги.
Партньорството ще се фокусира върху непрекъснато растящото портфолио от продукти и услуги на технолочния гигант в контекста на потребителска удовлетвореност и достъп до най-новите решения на пазара.
Knowbox marketing communications обслужват компаниите ePay.bg, EasyPay, Oracle Bulgaria, Disney, Lidl, Съюза на пивоварите в България и др. От няколко години агенцията развива и собствен digital отдел, чрез който повишава ангажираността на целевите аудитории и увеличава възвръщаемостта на инвестициите на клиентите си. Екипът се състои от специалисти с комуникационни умения от различни сфери – маркетинг експерти, дигитални виртуози, ПР-и, журналисти, дизайнери и търговци.
Knowbox развива и собствени социално отговорни кампании. За няколко месеца проектът Как беше на български събира 10 000 последователи във Facebook и сплотява българите около хубавите родни думи. Идеята на инициативата е да припомни, че за много от чуждиците, които навлизат в ежедневното ни общуване, има благозвучни български думи, които не бива да забравяме.
Подари въздух е друг проект на агенцията, който има за цел да събира иновативни идеи, свързани с опазването на околната среда и чистотата на въздуха.

Няма коментари:

Публикуване на коментар