неделя, 11 март 2018 г.

Лидл България получи поредните признания за социално отговорната си политика и грижата си за обществото и околната среда



Компанията получи първа награда в категорията „Инвеститор в околната среда“ на Годишните награди за отговорен бизнес, организирани от Българския форум на бизнес лидерите. Компанията бе отличена заради дългогодишните си инициативи „Дай шанс на Балканката“ и Зелена линия Витоша. Отличието именно в тази категория осигурява на Лидл България възможността да представи страната ни на Бизнес наградите за околна среда на Европейската комисия – едно от най-престижните бизнес отличия в Европа.
Лидл България получи признание и в още една категория – „Инвеститор в обществото“, където взе втора награда за най-голямата си социално отговорна инициатива „Ти и Lidl за по-добър живот“. Благодарение на нейното първо издание, провело се през 2017 г., компанията събра фонд в размер на 252741 лева. С него тя финансира 31 социално значими проекти в цялата страна, чиято основна цел е да допринесат за по-пълноценния и качествен живот на хората от различните региони.
„Дай шанс на Балканката“ и Зелена линия Витоша са едни от най-дългогодишните и утвърдени инициативи на компанията. През изминалата година се проведе четвъртото издание на „Дай шанс на Балканката“, чиято цел е да допринася за запазване на биологичното разнообразие в българските реки и да защити един от най-бързо изчезващите видове в Европа – балканската пъстърва, като зарибява българските водоеми с млади рибки. В рамките на тези 4 години (2013-2017) близо 300 000 балкански пъстърви са пуснати в над 50 водоема. Това превръща Лидл България в един от най-големите инвеститори в запазване на биоразнообразието и популацията на балканската пъстърва у нас.
Вече 7 години се провежда и другата социално отговорна инициатива на Лидл България – Зелена линия Витоша, която си поставя за цел да намали вредните емисии от ползване на лични автомобили, както и  да улесни гражданите и да ги насърчи да прекарват повече време в планината. През всички тези години – от 2010 до 2017 – над 47 000 души са се възползвали от безплатните автобусни линии на инициативата – доказателство за нейния успех и високия интерес от страна на хората.




Няма коментари:

Публикуване на коментар