Translate

понеделник, 19 февруари 2018 г.

Андреа разби Пайнера - певицата не търпи да я мачкат



Припомняме, че преди дни в свое интервю Митко Пайнера насоли куп от певиците, които вече не са във фирмата му. Нападна обаче и Десислава, която по думите му не можела да се справя сама и подвила опашка, търсейки наново подкрепата му.
Коментарът му за Андреа обаче беше най-язвителен и дори обиден. Шефът на Пайнер възмути мнозина с думите си за нея, които ви припомняме сега.
„За мен това е едно болно въображение. Нейните обвинения и упреци са толкова неоснователни, а и нямат никаква логика. Претенциите й са, че съм бил окупирал пазара и съм блокирал нейните участия отвсякъде, което е повече от нелепо. Да не говорим, че изобщо не съм се и интересувал от нейното развитие“, каза Пайнера.
Андреа не закъсня с реакцията си като го направи директно, прямо и въпреки това интелигентно и възпитано. Половинката на Кубрат Пулев показа, че е над нещата, но знае как да брани името си.
„Аз не съм потресена какво е казал за мен. Потресена съм от факта как се изказва за певица, която носи приходи във фирмата му – Десислава. Само не знам кой плюе там, където е ял.
Като той даже яде, като го прави! Никъде не съм казала, че ми спира участията. Май се получава, че гузен негонен бяга. Щастлива съм,че имам в момента свободата и възможността да пътувам всяка седмица в Букурещ. Подписах тези дни договор с румънски продуценти,до края на годината са планирани интервюта,гостуванията   в румънските телевизии и радиа,които се скъсват да въртят моите парчета“, коментира блондинката.




Няма коментари:

Публикуване на коментар