Translate

четвъртък, 22 февруари 2018 г.

Проф.Камен Плочев,управител на НЗОК: Не търси подкрепа „нито от ляво, нито от дясно"




Няма политически момент в действията ми. Министърът на здравеопазването дефинира, че това е политически момент, че това е политически гаф, че аз трябва да си отида, защото съм нарушил политика. Не разбрах точно каква политика, но сигурно нещо съм нарушил. И каза – отиди и си подай оставката. Аз казах – добре, ще отида и ще си я подам. Отивам в парламента и срещам един колега, д-р Михайлов, проф. Михайлов. Казвам – абе, трябва да си подам оставката. Министърът каза да пиша, че той ми иска оставката. Той вика – чакай. Д-р Дариткова беше в зала. Аз я потърсих, но беше в пленарна зала. Мярна ми се д-р Поповски, но и той влезе в зала. И следващия, който виждам пред мен е Михайлов. Викам – къде се подават оставки. Казвам – така и така, министърът ми иска оставката. Вика – той не може да ти иска оставката.
 Парламентът ако ми гласува вот на недоверие, ще си отида.„Ще осъзная, ще се опитам да осъзная какво точно сбърках. Засега не ми е много ясно какво точно съм сбъркал.

Няма коментари:

Публикуване на коментар