Translate

понеделник, 22 януари 2018 г.

Компанията Coca-Cola открива нов Развоен център за информационни технологии в София



Целта му е да предоставя високоефективни бизнес решения за Coca-Cola на глобално ниво със силен фокус върху Европа, Близкия Изток и Африка. Основните сфери на дейност ще бъдат софтуерни решения за системен анализ и разработване на програми, анализ на данни, мобилни приложения, обучения, роботика, инфраструктурна и информационна сигурност, както и технологични решения за маркетингови, финансови и технически функции на компанията. Звеното е част от световната структура за информационни технологии на Coca-Cola, която обединява 5 развойни центъра в САЩ, Мексико, Индия, Сингапур и Япония. Центърът за развитие в София, който компанията открива, ще бъде вторият по големина, обем на предоставяните услуги и брой служители в рамките на тази глобална мрежа.
Тази стратегическа стъпка доказва мисията на компанията да продължи с устойчивите си инвестиции в България, допринасяйки за икономическото развитие на страната.
Откриването на новия ИТ развоен център в София потвърждава, както виждането на компанията за перспективите в България, така и ангажимента за по-нататъшно разширяване
на дейността й.
"България се намира в много удобна часова зона, което помага в работата ни със зоните EMEA (Европа, Близкия Изток и Африка) и APAC (Азия-Пасифик). Също така имаме 4 технологично насочени университета, благодарение на които можем да наемем талантливи млади хора и да им предоставим възможност за глобално професионално развитие. Географското предимство в полза на лесните и бързи пътувания между всички региони в рамките на EMEA, бизнес климатът, стабилното управление и поощренията за нови бизнеси са сред основните предимства на София като стратегическо място за бизнес. Партньори сме с българските офиси на водещи компании като SAP LAB, ATOS и Microsoft и планираме да разширим партньорската си мрежа през следващата година. Ние не решаваме технологични проблеми, а използваме технологиите, за да разрешаваме бизнес проблеми. Нашата мисия е да създадем гъвкавост и мащаб на бизнеса чрез най-съвременните цифрови платформи, за да можем да предоставим възможност на Coca-Cola и на партньорските ни компании да се възползват от най-добрите глобални услуги в сферата.“ , каза директорът на Центъра Желязко Петров.



Няма коментари:

Публикуване на коментар