Translate

събота, 16 декември 2017 г.

През сезон есен/зима 2018 водеща тенденция в грима и козметиката е завръщането към натуралните продукти



Българките все повече предпочитат тези с естествени съставки или рециклируеми опаковки. Затова и магазините на dm са предпочитано място за пазаруване за тях, тъй като там те могат да открият над 440 продукта био и натурална козметика с гарантирано качество.
Наблюдава се и все по-голямото търсене на сертифицирана натурална козметика. Огромен интерес предизвикват анти ейджинг ампулите за лице с годжи бери от собствения бранд alverde, с които кожата става еластична и е много добре хидратирана при това без да има усещане за омазняване.
На добра популярност се радва и натуралното масло за тяло alverde.
Хит в продажбите са и натуралните и етеричните масла. Напоследък най-популярни Маслото от чаено дърво Das Gesunde Plus, което се предлага в разфасовки от 30 мл. и маслото от арган Rivana. Българките търсят и щадящи околната среда продукти и затова все по-популярни стават безфосфатните шампоани.
В сегмента на натуралната козметика най-търсени са продуктите от собствените марки на dm. Това се дължи на отличното съотношение цена-качество. Част от тях са в ниския, но основно са в средния ценови клас, като в същото време качеството им е много високо. То се следи в Германия от независими сертификационни институти, които редовно тестват продуктите ни, които се произвеждат съгласно най-модерните технически стандарти, възможно най-щадящо околната среда и не се тестват върху животни.







Няма коментари:

Публикуване на коментар