петък, 3 ноември 2017 г.

Обновеният „виртуален магазин за кредити“ на БНП Париба Лични Финанси, България е с 40% по-бърз


БНП Париба Лични Финанси, България пусна нов дизайн и изцяло ново изживяване на своя „виртуален магазин за кредити“. През първите три месеца след старта му беше отбелязан ръст от 15% на молбите за кредит, подадени онлайн, благодарение на първокласното дигитално клиентско изживяване. Уеб сайтът улеснява хората със своята съвременна технология, интуитивен интерфейс и адаптивен дизайн, който следва изискванията на концепцията „първо мобилните“. Експертите на компанията очакват, че той допълнително ще засили онлайн канала за кандидатстване за кредит, като прогнозите са за двуцифрен ръст. Към момента неговият дял е около 33%.
Според анализа на компанията, с развитието на технологиите, използването на интернет като канал за кандидатстване ще продължи да расте. Най-важният фактор ще бъде клиентското изживяване в дигитална среда. Хората търсят удобен и сигурен процес на кандидатстване и бърз отговор на молбите и въпросите си. За да отговори на тези изисквания, изживяването на новия сайт е по-бързо, по-удобно, изключително интуитивно и ориентирано към мобилни устройства. Освен това компанията интегрира чат бот във Facebook Messenger на страницата си в социалната мрежа, за да улесни комуникацията по време на и след продажбата на кредит.
Обновеният „виртуален магазин за кредити“ на БНП Париба Лични Финанси, България е с 40% по-бърз.Обновеният корпоративен уеб сайт предлага изцяло онлайн процес на кандидатстване за кредит. Той се намира на познатия адрес www.bnpparibas-pf.bg и е разработен според последните стандарти за уеб дизайн. Иновативният му дизайн и технология от последно поколение осигуряват множество удобства на клиентите. Например, процедурата за кандидатстване е по-бърза, тъй като времето за зареждане на сайта е с 40% по-кратко в сравнение с предишната версия.
Уеб сайтът е изключително интуитивен с големи икони и удобно онлайн потребителско пътешествие, което позволява на клиентите лесно да открият търсената информация. Специален фокус е отделен на клиентското обслужване и секцията за обратна връзка.
Едно от най-удобните приложения е обновеният интерактивен кредитен калкулатор симулатор. С този инструмент хората могат много лесно сами да конфигурират най-удобния и съобразен с нуждите и проектите им потребителски кредит. Те могат да изберат размера на вноската и периода на изплащане според личния си бюджет. Много полезен инструмент е възможността да се сравняват различни кредитни планове.
Калкулаторът показва информация за всички разходи и такси и годишния процент на разходите. Така клиентът е информиран за всички детайли и точно колко ще трябва да плати в края на периода. Това е част от ангажимента на компанията да е отговорен кредитор и прозрачен и заслужаващ доверие партньор.
Според данните на компанията, над 70% от посещенията на „виртуалния магазин за кредити“ са през мобилни устройства, а мобилните потребители остават средно 1,45 минути на сайта. Това води до ръст на броя на молбите за кредит, подадени през мобилни устройства и към момента те са около 50%. Експертите на БНП Париба Лични Фианнси, България прогнозират, че тази тенденция ще се запази. Ето защо обновеният уеб сайт е разработен, следвайки философията „първо мобилните“. Това означава, че той е с адаптивен дизайн и осигурява едно и също първокласно изживяване на смартфон, лаптоп или таблет.
За да подобри още повече дигиталното клиентско изживяване, БНП Париба Лични Финанси, България разработи и пусна Facebook чат бот, който улеснява комуникацията между компанията и нейните клиенти. Ботът подпомага хората при кандидатстването за потребителски кредит и при обслужването и съдействието при работата с компанията. Така той пести от тяхното време и осигурява бърза обратна връзка при най-често задаваните въпроси.







Няма коментари:

Публикуване на коментар