Translate

петък, 20 октомври 2017 г.

Над 60 000 деца се включиха в социалните инициативи на dm България



През изминалата финансова година (01 октомври 2016 г. – 30 септември 2017 г.) dm България реализира успешно социалните инициативи „Веселите зъбки“ и „Слънчевите деца“, които обхванаха над 60 000 деца до 8 годишна възраст в 25 града в България. Целта на кампаниите бе да научат децата как да имат блестящи усмивки и кат да се грижат по-добре за кожата си през лятото.
В рамките на първата кампания бяха прегледани над 25 хил. деца и раздадени над 30 хил. талона за безплатни стоматологични прегледи, а в рамките на втората – 25 детски гради у нас получиха шатри, за да играят децата на слънце, без да има увреда за кожата им.
Като част от кампанията „Слънчеви деца“, dm България реализира и съвместна дарителска инициатива със „Специализирана болница за активно лечение по детски болести „Проф. д-р Иван Митев“, в рамките на която бяха събрани 10 500 лева. С тях бяха закупени три модерни монитора за наблюдение на новородени деца за клиниката по пулмология и за интензивното отделение на болницата..
Кампаниите „Веселите зъбки“ и „Слънчеви деца“ стават все по-популярни и се оценяват високо от обществото. Доказателство за това са наградите, които dm България получи за тези инициативи.
Слънчевите деца“ беше отличена на Годишните награди на B2B Media в категория „Социално-отговорна кампания на годината“, а „Веселите зъбки“ в Годишните награди за отговорен бизнес 2016 на Българския форум на бизнес лидерите в категория „Маркетинг, свързан с кауза“. Освен това чрез Сдружението на българските зъболекари, партньор в кампанията, всяка година все по-голям брой зъболекари се включват с безплатни стоматологични прегледи в кампанията за дентално здраве на най-малките.

Няма коментари:

Публикуване на коментар