понеделник, 10 юли 2017 г.

Нова опасна дрога в училищата



Учениците използват нова опасна дрога под формата на капки за очи. За това алармират от Обществената комисия за борба с противообществените прояви на малолетни и непълнолетни в Добрич, съобщи БНР, цитирани от ДАРИК.
Капките се продават свободно в аптеките. При предозиране употребата на капките може да доведе до фатален край, а дори и при овладяване на състоянието не е ясно какви ще са трайните последици върху психиката при децата, съобщи секретарят на комисията за борба с противообществените прояви в Добрич Наталия Франгова.
Капки за очи, които се поставят в носа, не в очите, след което раздразват лигавицата и водят до упояване, до състояния, в които децата изпадат при употребата на наркотични вещества. До момента не са регистрирани смъртни случаи, но специалистите са категорични, че това се дължи на навременно потърсената медицинска помощ.

Снимка: DarikNews


Няма коментари:

Публикуване на коментар