вторник, 11 юли 2017 г.

В линията „Родна стряха“ Lidl България предлага млечни продукти с автентични български рецепти



Измежду три разновидности кисело мляко „Родна стряха“ с различна степен на масленост избират клиентите на търговската верига при покупката на продукти за студения летен таратор. Киселото мляко с 2 и 3,6 % масленост идва от мандра с над 20-годишен опит в производството, разположена в село Железница по източните склонове на Витоша. Неповторимият вкус се дължи на живата българска закваска, висококачественото мляко от подбрани кравеферми и липсата на добавени адитиви-консерванти, овкусители, оцветители и регулатори на киселинността. С повече от две десетилетия традиции в млекопроизводството е и доставчикът на кисело мляко  4 % „Родна стряха“ от село Маноле (Пловдивска област). „Закваската лактобацилус булгарикус се извлича от корена на здравец, който вирее в Родопите“, разкриват тайната на производството от семейната фирма от Маноле и изтъкват предимствата на млечните продукти като най-богати източници на лесно усвоим калций.
Продуктите от линията „Родна стряха“, с над 50 хранителни стоки от български производители, се отличават с гарантиран произход.Освен киселите млека тя включва разнообразие от кашкавали и сирена от краве, овче и биволско мляко с оптимално съотношение качество - цена.
С над 40 % от българските доставчици, с които компанията започва работа при стъпването си на българския пазар през 2010 година, Lidl продължава да си партнира и до днес. Само за първия месец след старта на „Родна стряха“ млечните продукти, които станаха част от продуктовата селекция, отбелязаха ръст 61 % в продажбите и допринесоха за увеличение на обема на доставките. Актуалната равносметка показва увеличение на продажбите при киселите млека с до 100 %. Като част от дългосрочната политика за насърчаване развитието на българското производство,търговската верига продължава да развива селекцията „Родна стряха“, като разработва рецептури заедно със своите доставчици, увеличава асортимента и включва нови продуктови групи.


Няма коментари:

Публикуване на коментар