Translate

вторник, 6 юни 2017 г.

Всяка покупка на продукти SUNDANCE от dm България дарява 10 ст. за аспиратори за детска болница „Проф. д-р Иван Митев“



Слънцезащитно олио с фактор 30 на цена 18-20 лева е най-често купуваният летен продукт в магазините на dm България, показват данните от класацията „dm: Летен топ 10“. На второ място е слънцезащитно олио с фактор 20 също на цена 18-20 лева, а на трето спирала за очи на цена 14-16 лева. Сред най-търсените летни продукти попадат и слънцезащитни спрейове за деца и дамски самобръсначки.
Целта на класацията е да помогне на хората при подготовката за горещите месеци и годишните отпуски като представи най-търсените от българите „летни“ дрогерийни стоки. „dm: Летен топ 10“ класира десетте най-продавани продукта от категориите „Слънцезащита“, „Декоративна козметика“ и „Грижа за тяло“ по показателя оборот. Тя е изготвена на база на над 6 500 000 продажби в периода юни-август 2016 г. на dm, която е най-голямата верига за търговия с дрогерийни стоки в България с 68 магазина в 25 града.
За пета поредна година dm България провежда и инициативата „Слънчеви деца“, която цели да образова родителите и децата за това колко важна е правилната и навременна слънцезащита. Компанията дари 25 шатри на детски градини в градовете, в които има свои магазини и така осигури по-приятни условия за игра на стотици деца. Освен това през целия месец юни представители на dm България ще раздават продукти за предпазване от слънчевите лъчи и образователни брошури в парковете в Пловдив, Варна и Бургас.
Като част от кампанията „Слънчеви деца“ dm България и „Специализирана болница за активно лечение по детски болести „Проф. д-р Иван Митев“, София стартираха съвместна дарителска инициатива. Тя ще се проведе в периода май-август 2017 г. като компанията ще дари по 10 стотинки за всеки закупен продукт за слънцезащита от собствената марка на dm SUNDANCE. Със събраните средства ще бъдат закупена специални аспиратори за нуждите на болницата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар