Translate

неделя, 21 май 2017 г.

Люси Иларионов: Не от суета, а по здравословни причини се подложих на операция при проф. Гьокxан Яджъ


По време на срещата, в представителството на  болница "Гювен” – Анкара у нас, с проф.
Проф.Гьокхан Яджъ, Люси Иларионов и Мерелин Хасанова
Гьокxан Яджъ, режисьорът сподели:
-Никога не съм се съобразявал с това какво ям. Храня се красиво. Чревоугодник съм. Може би е проблем на поколенията у нас, че децата не знаят как да се хранят. Още от малък родителите ми не са ме възпитали как е правилно да се храня.
За да вляза в „Биг Брадър” преминах през медицински прегледи и се оказа, че кръвната ми захар е 17,3 т.е. откриха ми диабет тип2. Бях просто потресен, тъй като бях свикнал с болките в краката, теченето на кръв от носа, ставането по много пъти до тоалетна, просто приемах и си хапвах всичко - и люто и сладко.
Не от суета, а по здравословни причини реших да се подложа на тази операция. Христо Мутафчиев ме запозна с Мерилин, за което съм му благодарен.
Когато отидох в тypcкaта болница "Гювен” - Анкара разбрах, че съм болен човек, тъй като там ми откриха 7 или 8 заболявания. Не от суета, а по здравословни причини реших да се подложа на операция.
Единственият страх, който изпитвах бе проф. Яджъ да не откаже да ме оперира.
Моята приятелка Ани обаче много се притесняваше и аз и благодаря от сърце за грижите, които положи за мен.
След операцията започнах да си създавам нови хранителни навици и да спазвам препоръките на проф. Яджъ, а именно – да се храня бавно, да дъвча дълго и да не пия  вода по време на хранене. Пържено и мазно забравих. Избягвам - елиминирах тестени и сладки изделия, газирани напитки. Картофи, ориз рядко хапвам и то в супи.
Благодарение на спорта и танците обаче кожата ми не е увиснала много и не мисля засега за корекцията и.
Не е вярно, че не мога да си върна предишните килограми. Ако започна да си хапвам от всичко, което споделих, че избягвам сега, това ще стане факт.
Преди операцията съм пробвал много диети. Вярно е, че с „японското чудо” смъкнах близо 40 кг, но после отново си върнах килограмите.Сега съм малко под 100 кг., но смятам да свалям още килограми. Мечтаното ми тегло е от онова време, когато бях част от Uр Dаwn* - 85 кг.Фитнесът ми е забранен, а за плуване просто не ми остава време от работа.
В тази връзка Мерилин Хасанова, регионален мениджър за България, поясни, че абдоминопластика се прави едва след като пациентът достигне желаните килограми. Обикновено това е след втората година от хирургичната интервенция на стомаха.
Тя съобщи, че след операцията на Люси Иларионов много български пациенти са се оперирали в болница „Гювен” и всички те са отслабнали, а съпътстващите им заболявания са елиминирани и няма компликации при нито един от тях.
По думите и хирургичното лечение на проф. д-р Яджъ има 100% успеваемост, което е изключително важно за всички – и лекари и пациенти.
------
*През 90-те години той пее и танцува в тази група.
**Абдоминопластика се нарича пластичната интервенция по отстраняване на увисналата кожа.

Няма коментари:

Публикуване на коментар