Translate

понеделник, 8 май 2017 г.

Coca-Cola, за първи път в над 50-годишна си история у нас, ще има родни посланици в лицето на Михаела Филева и Антон Григоров


С уникална за страната ни кампания Coca-Cola представи новата визия на марката, която е част от глобалната комуникационна стратегия „Един бранд“. Подходът обединява подбрандовете на Coca-Cola, представени в България от Coca-Cola Classic и Coca-Cola Zero, в един бранд, който има една обща визуална идентичност и позициониране. Тази промяна подчертава ангажимента на компанията за предоставяне избор на потребителите, за да избератсвоя вариант на Coca-Cola, който най-добре отговаря на вкуса, начина на живот и хранене.
При представянето на новата си единна стратегия и за първи път в историята си в България, Coca-Cola ще има свои посланици за варианта си без захар. Това ще са очарователната изпълнителка Михаела Филева и харизматичният театрален актьор Антон Григоров, които ще заснемат реклами за бранда това лято. Те бяха обявени официално на впечатляващ спектакъл, който предаде магията на Coca-Cola чрез уникални визуални ефекти и 360-градусова виртуална интеракция с танцьори, гимнастици и магьосник.
Въвеждането на стратегията е революционен етап от 130-годишната история на легендарната
марка.
С обявяване на стратегията „Един бранд“, подбрандовете на марката в България - Coca-Cola Classic и Coca-Cola Zеro, вече няма да имат своя различна идентичност, а ще бъдат обединени под един бранд с общо позициониране, дизайн и стил, предлагайки любимия Coca-Cola вкус, но във вариант с или без захар.
Напитките с намалено съдържание на захар са глобален фокус, с който компанията помага на потребителите си да контролират по-добре приема на захар и калории от Coca-Cola. Амбицията и е да увеличи дела на напитките без калории в портфолиото си.
Възможността за избор на вариант с или без захар ще бъде подчертана от новото маркетингово послание „Нова визия, същото страхотно усещане, избери своя Coca-Cola вкус“. Глобалната маркетингова стратегия беше представена през 2016 г. Като част от нея, компанията за първи път обедини всички подбрандове на Coca-Cola в една обща глобална кампания с надслов „Taste the Feeling”.

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар