сряда, 3 май 2017 г.

Българска компания анализира медийното присъствие по темите за равенство между половете в ЕС



Персептика“, бранд на „А Дейта Про“, спечели и започна работа по договор за проследяване и анализ на присъствието на Европейския институт за равенство между половете (ЕИРП) в традиционните, онлайн и социалните медии. Договорът за изпълнение на услугата е на стойност над 264 хил. евро за период от четири години. В рамките на проекта екипът на „Персептика“ работи на 26 езика и изготвя анализи за всички страни членки на Европейския съюз. Компанията е първият български доставчик на услуги за базирания в Латвия институт. Рамков договор с подобни сума и обхват до момента не е печелен от българска компания за анализ на медийното присъствие и репутация на европейска институция.
„За нас е голямо признание и гордост, че изпълняваме проекта за проследяване и анализ на присъствието на ЕИРП в медиите. „Персептика“ е първата в България агенция за анализ на съдържанието и измерване на репутацията в традиционни, онлайн и социални медии с над 5 години опит и професионална експертиза. Благодарение на анализите ни ЕИРП ще може да подобри реакциите, стратегията и посоката си на работа по проблема с равенството между половете“, каза Георги Ауад, директор на „Персептика“.
„Европейските институции са сред най-взискателните клиенти и договорът, който спечелихме от ЕИРП, е огромно постижение за „Персептика“. Ние сме социално отговорна компания и едновременно с това екипът ни има личен интерес към темите, свързани с равенство между половете. Убедена съм, че тези две предпоставки са допълнителен стимул при работата по договора“, сподели Райна Григорова, експерт „Бизнес развитие“ в „А Дейта Про“-  разработваща и обучаваща невронни мрежи да изпълняват елементарни действия при анализ. Тя бе обявена за най-добър аутсорсинг работодател и аутсорсинг доставчик на услуги за 2016 година от Българската аутсорсинг асоциация. Договорът за проследяване и анализ на присъствието на ЕИРП в традиционните, онлайн и социални медии е постижение и за самата компания. Той е най-големият, който „А Дейта Про“ е печелила чрез тръжна процедура на ниво Европейски съюз, след като миналата година поднови договора си с Европейския икономически и социален комитет.
По проекта компанията изготвя обзорен анализ на присъствието и имиджа на ЕИРП в традиционните и онлайн медии за всички страни в ЕС, периодични анализи на публикациите в социалните медии и на бюлетина на института, проследява присъствието на събитията и инициативите му в онлайн и социалните медии. Екипът на „Персептика“ ще проведе консултации и изготви препоръки за изпълнението на комуникационните цели, заложени в Стратегия за управление на информацията и комуникациите за 2016–2018 г. на ЕИРП.

Няма коментари:

Публикуване на коментар