понеделник, 3 април 2017 г.

Топ моделът на Huawei за 2017 година P10 стартира официално с продажбите си на българския пазар от 1 април



Устройството дебютира в търговската мрежа на трите мобилни оператора Мтел, Виваком и Теленор, във верига магазини Технополис, както и Поликомп. В началото, моделът ще се предлага у нас в 3 цветови гами - Mystic Silver (мистично сребрист), Graphite Black (черен графит) и Prestige Gold (престижно златист).
Huawei лансира и своята нова регионална рекламна кампания за P10 със слогана „Перфектен във всеки кадър“ и хаштага #Perfect10. В тв клипа за кампанията, Huawei представя впечатляващите портретни характеристики на телефона. Всички статични кадри в клипа са заснети с Huawei P10. Творческата концепция на видеото се основава на емоциите, които всяко лице изразява във всеки един момент и историята, която може да се разкаже в един портретен кадър. В клипа се представят лицата и историите на отделни хора, както и популярни личности от различни страни.
В неговото заснемане в Лондон взе специално участие и българската поп звезда Михаела Филева, която ще видите в българската версия на клипа. Видеото ще се излъчва в ефира в над 20 държави от Европа и Скандинавския регион. В България може да бъде гледан от 3 април. Освен като лице на кампанията, Михаела Филева участва и в заснемането на специална фотосесия с P10, направена от българския фотограф Вера Гоцева – официален посланик на марката

Няма коментари:

Публикуване на коментар