Translate

понеделник, 13 март 2017 г.

Kaufland България пусна мобилно приложение за своите клиенти



Интерактивната апликация позволява изготвянето на списъци за пазаруване и споделеното им управление в реално време с останалите членове на семейството или с приятели. Това улеснява потребителите да планират необходимите покупки, да избегнат дублирането на продукти или забравянето на други.
Новaта апликация предоставя и над 500 готварски рецепти, а опцията за разглеждане на седмичните оферти създава допълнително удобство на потребителите.
Мобилното приложение информира и за актуалните оферти за седмицата. Те са разпределени по продуктови групи и навигацията е максимално улеснена. В допълнение, потребителите имат достъп до информация за работното време и адреса на хипермаркетите от веригата в цялата страна. Апликацията включва и възможност за локализиране на най-близкия до потребителя хипермаркет и задаването на маршрут до него.
„Приложението ни позволява не само да подобрим обслужването си, но и да предложим на клиентите си достъп до ново потребителско изживяване – споделено планиране на покупките с партньора, семейството или приятелите. Надяваме се, че с Kaufland-App всеки наш клиент ще разполага с повече свободно време за любими хора и любими занимания“, коментира Димитър Спасов, Председател на управителния съвет на Кауфланд България ЕООД енд Ко КД.
Мобилното приложение Kaufland-App може да бъде изтеглено безплатно в Google Play Store и App Store.

Няма коментари:

Публикуване на коментар