Translate

вторник, 29 ноември 2016 г.

Huawei стартира социална кампания #BePresent с благотворителна кауза за семейства с деца в нужда



Остави телефоните настрана – бъди повече време с любимите хора

В основата на нова кампания, която се провежда в периода 28 ноември - 25 декември, с посланието #BePresen е заложен социален елемент а именно че българските интернет
потребители могат да допринесат за събирането на средства в името на нуждаещи се български семейства с деца. За целта е необходимо всеки участник, чрез своя Facebook профил, да напише коментар под специалния пост за кампанията във фейсбук страницата на Хуауей на адрес: https://www.facebook.com/HuaweimobileBG/
съдържащ хаштага #BePresent и 60-секунден видео  клип за кампанията. За всеки написан коментар, съдържащ #BePresent под този пост, Huawei ще дарява по 1 лв. и събраната в края на кампанията сума ще бъде дарена на сдружение „Holiday Heroes” в подкрепа на семейства с деца на възраст 4-15 години от цялата страна.
„Кампанията на Huawei #BePresent насърчава хората да оставят настрана своите устройства през празничните дни и да ги прекарат с близките си. Същевременно осъзнаваме, че това е специален период за много семейства, които имат нужда от подкрепа. Затова се обръщаме към българските активни потребители, които могат много лесно, само чрез един обикновен коментар във фейсбук, да спомогнат за дарението на 1 лв. от нас в името на семейства с деца в нужда от цяла България“ – споделя Джеферсън Джан, директор отдел „Потребителски устройства” за Huawei България и Македония.
Кампанията се подкрепя, както от сдружение „Holiday Heroes”, така също и от Орлин
Павлов,  Михаела Филева, Драго Симеонов, Гери Турийска и Нели Хаджийска. Те също ще споделят свои коментари и ще призоват потребителите да бъдат активни в участието си в името на благородна кауза.
Кампанията на Huawei #BePresent е част от глобална кампания в 26 страни от Централна и Източна Европа и Скандинавския регион.  В нея се включва и специален телевизионен клип. Видеото пресъздава историята на малко дете, което е единственият човек в очакване на Коледната вечер, докато всички негови близки в семейството са фокусирани върху техните устройства. В един момент светлините от коледното дърво привличат вниманието на цялото семейство, което оставя своите устройства и се събира за този специален момент. Пълната версия на телевизионния клип може да се види във фейсбук страницата на Хуауей.
Постът за участие е вече активен във фейсбук страницата на Хуауей (на адрес: https://www.facebook.com/HuaweimobileBG/?fref=ts).
След приключване на кампанията ще бъдат обобщени резултатите и представена събраната сума за дарение на семейства с деца в нужда.

Няма коментари:

Публикуване на коментар