Translate

сряда, 16 ноември 2016 г.

115000 млади европейци са обучени и наети по инициативата „Алианс за младежта“ от 2014 г. насам



Инициативата „Алианс за младежта“ е насочена към бизнеса и цели да насърчава младежката заетост в Европа. Началото й е поставено от Нестле през 2014 г., като към момента обединява
повече от 200 големи и малки компании.
Освен това компаниите са създали повече от 600 системи за дуално обучение в Европа и са организирали 10000 семинара, които да подготвят току-що завършилите млади хора при интервю за работа или да им помогнат да навлязат на пазара на труда. Предлагайки директни стажове, компаниите искат да засегнат проблема с липсата на опит, който младите безработни европейци все още посочват като основна пречка да бъдат наети на работа.
„Само за две години „Алианс за младежта“ се превърна от инициатива на една компания в широко социално движение. Имаме компании-членки в 23 европейски държави, които не само осигуряват работа и обучение, но и работят заедно с власти и училища, за да създават нови възможности. Превърнахме се в истински посланици на каузата за младежка заетост”, сподели Луис Кантарел, изпълнителен вицепрезидент на Нестле.
Карън Фичък, президент на компанията за маркетингови проучвания Nielsen, коментира:
„Проучване сред 1700 стажанти показва, че 96% от тях вярват, че стажът ще им помогне в търсенето на работа след като завършат образованието си, а 98% биха го препоръчали и на други. Това доказва, че трябва да продължим да инвестираме в укрепването на връзката между образованието и компаниите.“
По време на среща в Европейския парламент Нестле и „Алиансът за младежта“ поеха ангажимента да удвоят усилията си и да създадат 230 000 нови възможности за млади европейци между 2017 и 2020 г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар