Translate

четвъртък, 20 октомври 2016 г.

dm България отчете ръст на оборота от 21,4%



dm е лидер в сектора на търговията с дрогерийни стоки

за финансовата година 01.10.2015–30.09.2016 г., спрямо предходния отчетен период, като
обемът на продажбите достигна 95,66 млн. лв. Компанията откри 11 нови магазина и така общият брой на филиалите на най-голямата дрогерийната верига у нас вече е 64 в 24 града. С разширяването на мрежата нарасна и броят на служителите и те вече са близо 500.
Приходите на групата dm за финансовата 2015/2016 година са в размер на 9,7 милиарда евро, което е ръст от 7% на годишна база. Подгрупата Австрия и Централна и Източна Европа (ЦИЕ), която обхваща Австрия и 10 държави от региона, включително и България, отчита ръст на оборота от 8,1% до 2,21 милиарда евро. Общо магазините на немско-австрийския концерн dm са 3 349, а служителите 56 537.
През следващата година се очаква сериозен ръст на бизнеса на лидера в сектора на търговията с дрогерийни стоки.. Той ще бъде постигнат чрез продължаване на разширяването на присъствието на съществуващи пазари и на навлизане в Италия. Със своите 58 милиона жители това ще бъде вторият най-голям пазар за компанията след Германия.
През м. г. dm стартира мащабен проект за промяна на дизайна и вътрешното пространство на филиалите си. Той включва по-широки коридори за пазаруване, повече светлина и по-удобна подредба на търговските регали и въвеждането на енергоспестяващо LED осветление.
dm България като част от този проек преоборудва и преформира съществуващите обекти, а всички магазини, открити след май 2015 г., са изградени според новия дизайн. Така dm България приключи финансовата 2015/2016 година с 20 обекта според новата концепция на концерна. Плановете са в следващите 3 години всички магазини на веригата да отговарят на тези изисквания.
На всеки три dm прави проучване за удовлетвореността на своите служители. През изминалата финансова година бяха анкетирани над 10000 служители на групата Австрия и ЦИЕ. В България участваха повече от 300 от служителите на dm. Над 80% от тях са заявили, че компанията е „много добър работодател“, което според международната агенция, провела проучването е „изключителен“ резултат.
И през изминалата финансова 2015/16 година под мотото „Заедно един за друг“ dm България реализира успешно социалните инициативи „Веселите зъбки“ и „Слънчевите деца“. Те обхванаха над 50 000 деца до 8 годишна възраст в 22 града в България.
В началото на 2016 г. стартира новата социална инициатива dm Heroes, чрез която dm стимулира служителите си да участват в реализацията на обществено значими проекти в партньорство с неправителствената организация TimeHeroes. Освен подкрепа, изразяваща се във времето и труда на хората от компанията, dm България допринесе и финансово за успеха на локални проекти в градовете, в които има свои магазини. За първите пет месеца на 2016 г. компанията предостави 10 000 лева на микрофонда TimeHeroes.
Във връзка с финансовите резултати на компанията Евелина Великова, прокурист на dm България, заяви: „Ръстът на оборота е доказателство, че политиката ни да поставим във фокуса на нашата дейност човекът - като клиент, служител или партньор се оценява високо от хората. Дрогериите dm предлагат модерен и удобен начин на пазаруване на дрогерийни стоки, който вече е утвърден в Западна Европа и става все по-популярен и в България. Ние ще продължим да се развиваме, да подкрепяме бизнеса на нашите партньори и да разширяваме асортимента ни от качествени продукти на разумни цени, за да може всеки да открие при нас това, от което има нужда.“


--------------------


dm drogeriemarkt принадлежи към най-големите вериги дрогерии в Централна и Източна Европа. Първият магазин е отворен през 1973 г. в Карлсруе, Германия, а първият филиал в Австрия – през 1976 г. в град Линц. Централата на групата се намира в Залцбург, Австрия. Днес dm е представен в 12 страни в Европа.
dm България се присъединява към групата на 29 януари 2009 г. с първия си магазин в град Видин. Към днешна дата филиалната мрежа се състои от 64 магазина в 24 града в страната, а служителите на компанията са близо 500. Асортиментът на dm обхваща над 14 000 артикула – изключително голям брой козметични продукти, парфюмерия, стоки за дома, храна за домашни любимци, бебешки продукти и много други. Многообразният асортимент е допълнен и от 23 собствени марки на dm, като най-популярни между тях са: Balea, babylove, alverde, DONTODENT, Denkmit, Profissimo и dmBio.
Целта на dm е да изгражда компания, отговаряща на потребностите на клиента, да е надежден и коректен партньор, да предлага на служителите си възможности за развитие. Затова dm поставя човека в центъра на своята дейност – като клиент, служител или партньор. „Тук съм човек, тук пазарувам“.

 

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар