Translate

четвъртък, 22 септември 2016 г.

NEXT-DC e рекламна агенция на годината, а Загорка АД спечели приза за рекламодател на годината



Трите фестивални дни на ФАРА 2016 бяха посетени от близо 1000 души от комуникационния бизнес у нас

Тазгодишното издание на най-голямото събитие за рекламната индустрия в страната - ФАРА, се проведе от 15 до 17 септември в Пловдив и излъчи победители в оспорваната надпревара за най-добра агенция, рекламодател, рекламни кампании и рекламни форми за изминалата година. С най-много златни награди, агенция на годината стана NEXT-DC, а Загорка АД бе отличена като рекламодател на годината.
Тази година седемнадесетото издание на фестивала се трансформира, като смени локацията и формата си и посрещна близо 1000 човека с интереси в сферата на рекламата и комуникационния бизнес. През трите фестивални дни се проведоха лекции с говорители от световна величина и протекоха всички етапи на класиране и журиране, в които бяха избрани и отличени най-добрите реклами, създадени у нас през последната година.
В надпреварата за най-добри реклами взеха участие 20 творчески агенции с проекти, разработени за 42 рекламодатели. В конкурса бяха подадени общо 348 заявки, от които до финала стигнаха 93 победители с 15 златни награди, 30 сребърни и 48 бронзови приза.
Сред най-награждаваните кампании бяха Jigsaw и Museum of Less Ordinary на Next DC, кампанията за 20 години София филм фест на DDB, Ретрото пак е на мода на Saatchi & Saatchi, Бомбичка на Noble Graphics, Крадецът на ябълки на All Channels Advertising и Балконтурист на Ogilvy Group Bulgaria, която спечели злато за кампания на годината.
Темата на фестивала тази година беше “Трансформация”, като целта на организаторите от Българска асоциация на комуникационните агенции (БАКА)  беше да се покаже как рекламата и комуникацията трансформират бизнеса и средата, в която живеем.

Няма коментари:

Публикуване на коментар