четвъртък, 1 септември 2016 г.

ОРГАХИМ: Най-търсените нюанси са в бледо-жълтата гама



ОРГАХИМ отчита 16% ръст на нетните продажби, спрямо същия период на миналата година

За първи път през последните 3 години компанията отчита осезаем ръст на тонираните бои, който възлиза на 14% спрямо същия период през 2015 г. Това до голяма степен се дължи и на
лансирането на новия бранд SPIRIT, който допълва предлаганите до момента решения под марката Хамелекон.
Данните от тониращите системи на компанията за страната показват, че най-търсените нюанси продължават да са в бледо-жълтата гама. След стартиралата за първи път в България инициатива „Цвят на Годината“ се наблюдава значителен интерес към Нептун, обявен от Оргахим и Асоциацията на Интериорните Дизайнери в България за цвят на 2016 г.
Търговските данни от края на м. г. сочат, че Леко продължава да бъде най-предпочитаният бранд за интериорни решения. Продуктите за стени и тавани под марката Леко държат близо 17% ръст спрямо първото полугодие на предходната година.
Най-високи ръстове Оргахим бележи в строителното си направление с бранда Deko Professional – 54% спрямо същия период за 2015-та. Това е резултат от повишаването полагане на топлоизолационни системи Dekotherm, както и от новите направления в строителното портфолио, като подовите покрития и хидроизолациите.
Според Момчил Бояджиев, търговски директор на Оргахим, добрите резултати на компанията се дължат както на новите продукти и инициативи, така и на усилията, която компанията инвестира в отношенията си с партньори и дистрибутори.

Няма коментари:

Публикуване на коментар