Translate

четвъртък, 1 септември 2016 г.

Каталог 2017 на ИКЕА изглежда като лайфстайл списание




Посланието на каталога е „Живей по свой вкус



Това е 66 издание на каталога в 328 страници. Преведен е на 33 езика и е адаптиран за 48 пазара. За първи път каталогът на ИКЕА изглежда като лайфстайл списание и  включва 13
истински истории. Любопитните истории ще отведат читателите до най-различни точки по света.
Тази година посланието на каталога е „Живей по свой вкус  мисията му е да помогне на хората да се отърсят от стреса в своето ежедневие и да кажат сбогом на чуждите очаквания. Съдържанието е вдъхновено от желанията и мечтите на истинските хора. Страниците му са пълни с идеи и продукти, които не са просто безцелни предмети – те са създадени, за да направят живота у дома по-лесен и по-добър.
През 2017 година в ИКЕА ни очакват колекциите SÄLLSKAP и новото издание на IKEA PS.
SÄLLSKAP е вдъхновена от традиционния шведски дизайн. Лимитираната серия набляга на пъстър текстил и мебели от масивна дървесина. IKEA PS 2017 е свежа, свободна и лесно приспособима към всеки дом. Тя включва мултифункционални и мобилни мебели: масички, които се превръщат в табуретки, дивани, които се сгъват и разгъват, подвижни кутии, които могат да се превърнат в решение за съхранение.
Новост в дигиталния свят на ИКЕА е изцяло обновеното приложение Каталог ИКЕА за смартфон или таблет. То се предлага за iOS и Android, както и за Apple TV 4th Generation. Дигиталната версия на каталога ще може да се разгледа и на IKEA.bg.
В страната приложението ще бъде налично от 9 септември.

Няма коментари:

Публикуване на коментар