Translate

четвъртък, 7 април 2016 г.

Здравният министър д-р Петър Москов: Лекарите да се разделят от търговците. Аз съм острието на реформата



-Краткият отговор на това дали ще си подам оставката е „Не", заяви здравният министър д-р
Петър Москов в коментар на лекарските протести срещу здравната реформа.
-Здравната система дълги години не е била променяна и в нея са се трупали порок след порок -тя накара мен, като лекар, и колегите ми да се справяме поединично, каза д-р Москов и призова лекарите да се разделят от търговците. -Промените целят хуманната медицина да се насочи към здравето на хората, а не към печалбата, заяви той и подчерта, че търговците трябва да бъдат регулирани от невидимата ръка на пазара.
Според д-р Москов трябва да има план за лечение на пациентите, а не болните да бъдат „футболирани и прехвърляниот една в друга клиника. Той увери, че идентификатора няма да създава проблеми на личните лекари.
-Това е ангажимент на Здравната каса, която ще има връзка с пациентите, а новата система е смърт за измамниците. А аз съм острието на реформата, съобщи агенция КРОСС.

Няма коментари:

Публикуване на коментар