Translate

понеделник, 21 март 2016 г.

RAFFI представи новото си самостоятелно парче „Намери ме“



Талантливият изпълнител изненада феновете с втория си самостоятелен хит, който е и първата
балада в репертоара му. Видеото е за търсенето на любовта, на един мъж и една жена, в два паралелни свята.
Музиката и текстът са дело на Владимир Михайлов, аранжиментът на Борислав Бояджиев - Борче, а оркестрацията на Румен Бояджиев - син.
В един от най-мащабните проекти на българската поп сцена участват „Софийски солисти“ и повече от 100 души екип, което превръща парчето в една от песните с най-много студийни музиканти през последните години у нас.
Клипът към „Намери ме“ е дело на Nu Boyana Film Studios и Boyana 2 You, а режисьор на красивата балада е Любомир Печев.
-„Намери ме“ е вторият ми самостоятелен продукт, а през 2017 година планирам да озаглави и първият ми албум, защото авторската музика е важна за мен. Снимките към клипа вдигнаха летвата на музикалните продукции в България. Искахме да създадем нещо качествено и мащабно и смятам, че с екипа ми успяхме да го направим, споделя младият изпълнител.
RAFFI издаде, че част от клипа е заснет на снимачната площадка на хитовата продукция, с участието на Джерард Бътлър, “London has Fallen”, а впечатляващите кадри с оркестър, от върха на небостъргач в центъра на София, са се случили с помощта на 150 метров кран, който е издигнал 200 килограмовият бял роял на хеликоптерна площадка.


Няма коментари:

Публикуване на коментар