Translate

понеделник, 8 февруари 2016 г.

Electrolux представи високотехнологични фурни с пара



Регионалният директор „Продажби“ за Югоизточна Европа Андраш Тамаши очерта стратегията за развитие на компанията и представи четирите основни тенденции, които определят
бъдещето в сектора на електродомакинска техника, а именно:
-консолидиране на бизнеса към все по-малко на брой, но по-големи участници в сектора, като същевременно акцентът и вниманието вече е към крайния потребител а не върху производителя и търговеца;
-нарастване силата на крайния потребител - притежаващ повече знания, може свободно да подбира източниците на информация и да споделя опита си. Успешният производител ще бъде този, който отговаря на очакванията и нуждите му през целия процес - преди, по време на и след покупката;
-дигитализацията. За която проучване показва, че 81% от потребителите търсят информация в интернет преди покупка, а 41% използват мобилни приложения, докато пазаруват. Очакванията са един от всеки пет електроуреда да бъде продаван онлайн до 2018 г.;
-формираща се нова пазарна обстановка. Тя е свързана с промени в социално-икономическата среда, допълващите продукти (възможност за поддържане на комуникация с потребителите и чрез аксесоари и консумативи) и новата глобална конкуренция. Растежът ще се генерира от оформящата се средна класа на развитите пазари, но очакванията са до 2018 г. 80% от ръста на пазара да дойде от развиващите се страни. През настоящата година Electrolux ще продължи да предоставя пълната гама уреди за домашна употреба в Централна и Източна Европа, включително и в България, като компанията ще фокусира вниманието си върху фурните за вграждане, индукционните плотове и сушилните.
А дигитализацията може да се разглежда още и в посока „свързани домове“. До 2020 г. се очаква „умните“ домакински електроуреди да заемат почти 20% от пазара. В отговор на тази тенденция, Electrolux представи първата в света „умна“ фурна, която може да бъде управлявана чрез мобилно приложение и потребителят има възможност да наблюдава приготвянето на ястието от разстояние, чрез вградената видеокамера.
По думите на Тамаши налице е изместване на фокуса на потребителското търсене от свободностоящи към уреди за вграждане. В България дела на уредите за вграждане вече достигна 26,5%, което е едно добро ниво и следва тенденциите в Централна и Източна Европа, като дори превъзхожда по този показател някои съседни държави.
„Намеренията ни са да се възползваме максимално от този потенциал, като допълнително положим усилия за разработване на пазара на парови фурни и индукционни плотове“, сподели той.
На специално събитие Андре Токев демонстрира, колко лесно могат да се постигнат които комбинират традиционното с ултрамодерното готвене, докато приготвяше гурме-меню.
професионални резултати при домашни условия, с високотехнологични фурни с пара,
----
Electrolux е глобален лидер при домакинските уреди и при тези за професионална употреба, като продава повече от 50 милиона продукта на потребители в повече от 150 страни всяка година. Годишните финансови резултати на Electrolux Group за 2015 г. показват ръст на продажбите от 2,2% в сравнение с 2014 г. Нетните продажби за 2015 г. са в размер на 124 милиарда шведски крони (или приблизително 13,64 милиарда евро). Растежът е генериран до голяма степен от дейностите в регионите ЕМЕА (Европа, Близък Изток и Азия) и Северна Америка.
Резултатите през 2015 г. потвърждават положителното развитие в ЕМЕА, където оперативната печалба нараства от 4,2% през 2014 г. до 5,8% за цялата 2015 г., като същевременно достига рекордните 7,4% през последното тримесечие на 2015 г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар