Translate

сряда, 17 февруари 2016 г.

Клиентите със здравна застраховка на "Булстрад Живот Виена Иншурънс Груп", чрез мобилно приложение записват час за преглед



Услугата B-Assist играе ролята на личен асистент 24/7

Приложението "Личен асистент" (B-Assist) е клауд-базирана платформа, разработена специално
за над 30 000 клиенти на "Булстрад", които имат застраховка "Здравна грижа", и се представя у нас за първи път, съобщава застрахователният портал Инсмаркет.
Светла Несторова, председател на УС и изпълнителен директор на ЗАД "Булстрад Живот Виена Иншурънс Груп", подчерта, че новата услуга улеснява връзката на пациента със застрахователя и здравните заведения, играе ролята на личен асистент 24/7,  но и представлява надеждна лична база данни.
B-Assist освен това спестява ценно време, като дава възможност на застрахованите да си записват лесно часове за прегледи и напомня за тях; помага бързо да се изпратят документи за потвърждение на високоспециализирани изследвания; пази полезна информация за покритието по застраховката, заведените застрахователни претенции и използваните медицински услуги; предлага нови възможности с всяка актуализация, съхранява внушителен информационен архив за 3 години назад.
Услугата е достъпна през смартфон или таблет и е безплатна. Вече се работи по втора версия, която ще дава информация за оставащия лимит на застрахования.
Разработена е и онлайн платформа за болници, чрез която клиентът ще бъде разпознаван и ще може да бъде правена проверка за покритието му по здравната застраховка, стана ясно още при представянето на B-Assist.



Няма коментари:

Публикуване на коментар