Translate

четвъртък, 18 юни 2015 г.

„Активиа“ с два нови летни вкуса – малина и ананас



Малината се появява за първи път в портфолиото на марката. Двата продукта вече са в
търговската мрежа.
„Какъв е вкусът на твоето лято?“– питат от „Активиа“ и призовава потребителите си да опитат новите й предложения и да изберат между свежия вкус с Активиа ананас (лято с вкус на забавление, заредено със свежо настроение) и сладък вкус с Активиа малина (лято с вкус на романтика, нежна и сладка наслада).
Потребителите ще могат да гласуват за вкуса на своето лято, като се включат в 8-седмичната кампания на „Активиа“. Те ще могат да гласуват на сайта www.activia.bg или чрез SMS да участват за седмична награда – модерен градски велосипед, и двете големи награди – пътуване до Барселона и Флоренция.
---
„Данон България“, клон на Danone Group, е лидер на българския пазар на свежи млечни продукти. Мисията на „Данон“ е чрез своите продукти да осигури здраве на възможно
най-голям брой хора в целия свят.
„Активиа“, с присъствие в над 70 държави на всички 5 континента, е най-известната марка свежи млечни продукти, предлагана от Danone Dairy от 1987 г. Тя съдържа уникална комбинация от бактерии, подбрани от експертите на „Данон“, включително Бифидус актирегуларис (повече от 4 милиарда Бифидус актирегуларис могат да бъдат открити в порция от 125 г). Предимството на млечните продукти на „Активиа“ е резултат на повече от 20 години проучвания и опити. Редица клинични експерименти показват, че бактериите Бифидус актирегуларис оцеляват при преминаването през храносмилателната система и достигат чревната флора живи и в големи количества.

Няма коментари:

Публикуване на коментар