Translate

сряда, 22 април 2015 г.

Бившият здравен министър от първото правителство на ГЕРБ д-р Стефан Константинов: Моля Ви, назначете ме в лекарския съюз!



„Нищо лично към новите експерти на БЛС , но и ние сме човек! Стискайте палци, братя, дано и нас ни огрее някое топло местенце, че ми омръзна все с работа да си изкарвам парите!” Това е написал във „Фейсбук” бившият здравен министър от първото правителство на ГЕРБ д-р Стефан Константинов, който сега е редови лекар акушер-гинеколог. Той публикува и скандално писмо-молба в полушеговит тон до председателя на Българския лекарски съюз д-р Цветан Райчинов:
ДО ПРЕДСЕДАТЕЛЯ НА УС НА БЛС ЕООД Д-Р ЦВЕТАН РАЙЧИНОВ
КОПИЕ: ПЛАЩАЩИТЕ ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН ЧЛЕНСКИ ВНОС
МОЛБА от д-р Стефан Константинов лекар, УИН 1100000515
Уважаеми господин председател, Моля да бъда назначен като експерт в съсловната фирма, която ръководите. Считам, че като бивш участник във властта ми се полага подобна длъжност, която би допринесла за повишаване на материалното ми състояние. Моля да забравите работата ми за подобряване на българското здравеопазване, която оценявам като грешка и да Ви уверя, че съм готов да браня статуквото в системата и интересите на силните на деня. Моля също да забравите упреците ми към Вас, когато подписвахте документи, меморандуми, споразумения, правихте договорки, подкрепяхте или искахте оставки без санкция от УС на БЛС. Причината беше неосведомеността ми, че като едноличен собственик, Вие нямате нужда от подобни решения. Декларирам, че съм готов да подкрепя всякакви одобрени от Вас методики за плащане – 90%, 80%, 60% и др. спрямо миналата или произволна година, както и всеки министър или управител на НЗОК, стига да съм сигурен, че няма да направят никакви смислени промени. Смея да се надявам на положителен отговор на молбата ми, която е в пълен синхрон с политиката на БЛС да осигурява допълнително възнаграждение на всеки уволнен, отстранен или с изтекъл мандат висш кадър от МЗ или НЗОК. В очакване на положителен отговор, преди предстоящия изборен Събор на БЛС, приемете най-искрените ми благодарности за петгодишното ръководство на съюза, през което време той се превърна в автономна от членовете си структура, верен съюзник на всяка власт, сигурен пристан за временно изпаднали от управлението лица. Дано делегатите проявят здрав разум и Ви изберат за заместник-председател или поне член на УС, до следващия Събор, когато отново официално да поемете кормилото в БЛС.
С уважение: гр. София - д-р С.Константинов, кандидат-експрерт на БЛС.

Няма коментари:

Публикуване на коментар