Translate

понеделник, 9 февруари 2015 г.

Ново начало, нови планове, стари номерца...



Няма българин, който да е подминат от проблем с мобилния си оператор. По тази причина, всеки е разбрал, че стратегия за работа с клиента липсва. И най-тъжното е, че всеки от
телекомите се държи като монополист. Въпреки привидната конкурентна среда, създадена от самите играчи - за техен комфорт.
Новините.БГ събра десетте най-дразнещи факта, с които се сблъскваме всеки ден:
1. Когато звъним на номера за връзка със съответния оператор, чакането понякога продължава 10-20 или повече минути. Когато успеем да се свържем, служителят отсреща нерядко ни прехвърля на друг служител или не е в състояние да ни помогне.
2. Лукавост в начина, по който клиентите се включват в най-разнообразни игри. Това, нерядко, им коства немалки разходи. Естествено, че можеш да се откажеш от въпросните игри, но това най-често не е обяснено ясно в sms-а, с който си поканен да играеш.
3. Неяснота във фактурата със сметката. За да получиш детайлна разбивка, процедурата обикновено е дълга, а някои оператори дори искат тази услуга да се заплати допълнително.
4. Покритието. Недопустимо е след толкова години работа на телекомите все още да има региони с лошо покритие или да липсва такова.  
5. Отвратително качество на 3G-услугата. 
6. Подвеждащи реклами за промоции, специални планове и пакети най-често се оказват кьор фишек. Най-често т.нар. "примамливи" условия са само за първите няколко месеца или пък важат при договор над 24 месеца. Все още, телекомите много разчитат на дребния шрифт...
7. Договорите най-често са крепостни за клиента и с много повече права за мобилния оператор.  
8. Роумингът в граничните райони. Хората там не рядко плащат по "международни" тарифи, заради сбъркани и неуредени отношения със съседските телекоми.
9. Липса на уважение към дългогодишните клиенти. Те нямат право да ползват никакви преференциални условия за телефонни апарати, например, без да преподписват договор.
10. Цените на услугите са все още космически на фона на предлаганото качество и стандарта на живот в България.
И тъй като мобилните оператори не рядко дават "бонуси", ето един бонус и от нас:
11. Тази точка касае чисто човешката страна на нещата и тя опира не толкова до правила за работа на фирмата, корпоративен етикет или нещо друго, а до семейно възпитание. Сред любезните и професионално добри служители, все още има много, които не умеят да се държат на ниво с клиента. Винаги гледат да го изкарат виновен, непрочел, неразбрал, сгрешил и т.н., и задължително губят времето и на двете страни. Съвет към работодателя - да се възползва от услугата "Разговорът се записва", която сигурно е безплатна за него, и на базата на това да прави по-умел подбор на кадрите си.

Няма коментари:

Публикуване на коментар