Translate

петък, 23 януари 2015 г.

Ето още какво каза премиерът по време на обсъжданията на програмата на кабинета:



„Има няколко документа, които не подлежат на редакция -това е Библията, това е Коранът... Всяка една подобна програма, както вчера Иван Кръстев каза: „Събитията водят". И най-вече никой не може да прогнозира какво ще стане в следващите дни, камо ли години, но това е една рамка и според мен е добра. С една дума, беше важно да я има тази програма и да каже какъв е мандатът на това правителство, за да няма спекулации за една година, за две години, за планове на когото и да било. Много ясно и точно и аз неколкократно съм го заявявал и в парламента, и на вас: работим ли добре, хората доволни ли са, това е мандатът на правителството. Ние сме тук, поели сме си всички негативи и плюсове, че сме заедно заради по-голямата стабилност в държавата и за това така сме я кръстили. От тук насетне - Божа работа, но ние искаме да изкараме мандата на това правителство и никакви - нито местни, нито президентски избори могат да му повлияят. Даже аз вече няма и да се шегувам на тези теми. Просто ми омръзна, мина ми животът в това да ме питат кога ще ставам президент. От 15 години е този въпрос, а дето се вика не ме питат дали няма да искам да изместя фандъкова. Какво ни пречи! Да дадем тема още три дни на социолози, политолози и т.н. да анализират този въпрос. Откъде знаят, че не искам да се разменим с Фандъкова примерно? С една дума, това е малка ше-гичка за разведряване на обстановката. Образователният министър как ме гледа - и аз като теб така да се пошегувам, та после три дни да ме анализират",

Няма коментари:

Публикуване на коментар