Кампанията
„Най-големи герои са най-малките“, реализирана за фондация „Нашите недоносени
деца“ от Chapter 4 България, получи високо отличие
На официална церемония в Париж, в рамките на
престижните европейски награди за комуникации " European Excellence Awards 2014"
, на ПР агенцията Chapter 4 България бе връчена награда за най-добра кампания
за региона - “България, Румъния, Хърватия, Словения, Сърбия, Черна гора, Босна и
Херцеговина“.
„Кампанията „Най-големи герои са най-малките“ обединява усилието и желанието
на 42 медийни партньори и популярни личности – посланици, да покажат от каква голяма
подкрепа имат нужда родителите на недоносени деца.
Кампанията е реализирана с
много хъс за промяна към по-добро бъдеще за недоносените бебета на България и
това бе оценено на международно ниво. Европейската награда за Chapter 4
България е напълно заслужена!“, каза Нина Николова, председател на фондация
„Нашите недоносени деца“.
“Спечелването на награда „European Excellence Awards 2014“ в условията на
толкова голяма конкуренция – повече от 1600 участващи европейски проекта, е
невероятно признание за целия екип на Chapter 4 България. Призът е резултат на високия професионализъм на екипа и на факта, че той вложихи сърце и душа в каузата на недоносените деца. Благодарим и на всички партньори, които взеха участие в реализирането на
кампанията, както и на спонсора и партньора на
инициативата биофармацевтичната компания АбВи, че повярваха в нас и каузата. Заедно с Нина
Николова посвещаваме приза на всички недоносени деца у нас. Посвещаваме
голямата награда на най-големите герои в България, които започват борба за
живота си още в мига на своето раждане“, сподели Анелия Милкова, Управляващ
директор за Chapter 4 България.
Целта на наградената кампания „Най-големите
герои са най-малките“ не е само набирането на парични средства, но и да инициира
процес по информираност, емоционална и психологическа ангажираност и
съпричастност на обществото, медиите и институциите.
Няма коментари:
Публикуване на коментар