Translate

вторник, 28 октомври 2014 г.

„Монделийз интернешънъл" представи глобалната си стратегия за устойчиво развитие



"Монделийз интернешънъл" отчете 35 млрд. долара приходи за 2013 г.
Компанията продава в 165 държави и е световен лидер в производството на шоколад, бисквити, дъвки, бонбони, кафе и разтворими напитки с марките Cadbury, Cadbury Dairy Milk, Milka, Jacobs, Oreo, BelVita, TUC и др., съобщи Ивайло Найденов, генерален
мениджър на "Монделийз България". 
Глобалната и стратегия за устойчиво развитие включва до 2015 г. да намали с 15% парниковите газове, използването на вода, енергийните разходи, производствените отпадъци и потреблението на опаковки с над 23 хил. куб., както и 100% от кафето и палмовото масло и 75% от пшеницата и какаото, които компанията използва, да бъдат добивани чрез устойчиви земеделски практики. Целта е да насърчат над един милион фермери да произвеждат по правилата на устойчивото земеделие. До 2015 г. всички производствени бази на компанията по света ще притежават сертификати по сигурност и безопасност. Към края на 2013 г. 75% от фабриките на корпорацията са сертифицирани по FSSC 22000 (Food System Safety Certification), съобщи още Найденов.
До 2020 г., "Монделийз интернешънъл" планира да инвестира не само 600 млн. долара в устойчиво земеделие, но възнамерява да редуцира с 10% солта и наситените мазнини в своите продукти, както и да увеличи пълнозърнестите храни в портфолиото си с 25%.
Компанията обяви, че ще насърчава и по-ниския калориен прием (до 200 ккал в порция продукт) и ще продължи политиката си да не ги маркетира към деца.

Няма коментари:

Публикуване на коментар