сряда, 29 октомври 2014 г.

Американската компания тества роботи за обслужване на клиенти в магазини



Компанията Lowe's за търговия на дребно със стоки за подобряване на дома тества в един от магазините си роботи за обслужване на клиенти, предаде Асошиейтед прес.
Четири робота са подложени на тест в магазин в Сан Хосе, Калифорния, за да се провери дали благодарение на тях може да се подобри обслужването на купувачите, дори за прости неща, като например в търсенето на пирон.
Роботизираните асистенти, наречени ОШботи, наподобяват бели колони с два големи екрана от двете им страни, които се придвижват на колелца. Роботите са оборудвани с триизмерни камери, за да могат да сканират и идентифицират предмети.
Клиентите могат да проучат търсените артикули на екраните. Ако предметът е наличен, роботът може да отведе купувача до местоположението му.
ОШботите разполагат и с база данни за стоките в магазина, така че са в състояние да уведомят клиента дали желаният артикул в момента е наличен или не. Роботите говорят английски и испански език.
"Купувачите могат да дойдат със случаен винт и да кажат: "Мистър Робот, трябват ми още от тези". Ако същите винтове са налични в магазина, роботизираните асистенти ще ги открият", обяснява Кайл Нел от компанията.
Роботите за подобряване на обслужването на клиентите са разработени съвместно с технологичната компания "Fellow Robotics".

БТА

Няма коментари:

Публикуване на коментар