Translate

четвъртък, 24 юли 2014 г.

Бойко Борисов: Дори ако ГЕРБ има пълно мнозинство, най-добре би било да се направи широка коалиция



„Трябва да намерим някакъв вид управление-„правителство на спасението", обяви в
„Панорама" по БНТ председателят на ПП ГЕРБ.
На въпроса дали това означава коалиция с БСП, заяви: „Няма значение. Опитвам се да дам тон. За първи път мен изборите не ме интересуват като резултат, защото е толкова тежко положението, а много е вероятно да сме ние. Отсега почвам да си глася как да се успокои държавата, да се хванем на работа и да не допускаме вече това. което беше последната година", зададе тона на спасението Борисов. Но постави изричното условие - коалиция той ще инициира само на базата на програма и точки за подкрепа. „Така го направиха в Германия и на много други места. Всичко друго от типа на съюз ДПС - „Атака", само и само да е срещу ГЕРБ води до разруха на държавата".
Борисов уточни, че всичко друго означава „да оставим всички озъбени срещу нас и да разделим народа на две". Според него най-добрият сценарий бил именно този -ГЕРБ да има пълно мнозинство в следващото НС, след което той да покани всички партии. И всички да се съгласят: „Да управляваме спокойно 1, 2 г., да решим тези проблеми, да сложим всичко на масата и да видим как да го направим."
С БСП той много искал да се разбере по важните теми, но не знаел с кого да говори там: „Като катун са - карат се и се обиждат в парламента." Местан пък бил най-отговорен - само той признал, че е нужна актуализация на бюджета, но коалиция с ДПС Борисов категорично нямало да прави.
„Аз съм бил премиер, бил съм кмет, бил съм всичко. Дали ще бъда пак премиер, изобщо не ме интересува", увери Борисов.
За годината управление на БСП, „ДПС и” каза: „Златна година за ГЕРБ,ужасна за държавата. Така хубаво си очистихме партията. През последната година аз станах много по-добър - по душа и по експертиза", каза още лидерът на ГЕРБ. И допълни, че в неговия мандат „всичко процъфтя", обяви той. Първата мярка на ГЕРБ, ако спечели изборите, била да се вдигне таванът на държавния дълг и да се увеличи бюджетният дефицит, за да може държавата да се разплати с частния бизнес. След това обаче ще има „затягане на коланите", обясни Борисов.

Няма коментари:

Публикуване на коментар