Translate

петък, 6 юни 2014 г.

Есил Дюран споделя тайните на своята перфектна визия



Певицата, която наскоро приключи участието си като жури в конкурса “България търси талант”, откровено разказва за някои навици и задължителни ритуали, които спазва.
Всеки път преди да излезе на сцената или преди фотосесия Есил използва терапията на Мадона. Благодарение на холивудската разкрасителна процедура, позната още и като Intraceuticals, превърнала се в ежедневна грижа и на звезди като Ева Лонгория и Наоми Кембъл, тя освежава лицето си и го подготвя за макиажа. Терапията представлява мощен антиоксидант – интрадермално проникване с кислородна струя под налягане и хидратиране с 95% чиста хиалуронова киселина и мултивитаминен комплекс.
“Правя си леки процедури, не съм лягала под ножа. Напълно се доверявам на своят дерматолог д-р Сияна Живкова от Jewel skin clinic, която ми е изготвила индивидуален план за следващите пет години” – споделя певицата.
Есил полага грижи и за тялото си. Спортува и се храни здравословно, за да бъде винаги във форма. Освен това, от известно време, използва и едно ново изобретение –  авангардната машина Icoone, благодарение на която може да се похвали с перфектни мерки и да облече бански костюм без притеснение.
“Скептик съм по природа и не очаквах някаква машина да ми гарантира мечтаните резултати без никакво усилие, без специални тренировки или пластична намеса. Оказа се обаче, че този медицински апарат има изключителни възможности за премахването на различни несъвършенства в областта на тялото. Грижите за външния вид са задължителни, те са инвестиция в бъдещето, но за да бъде една жена истински красива, най-важното е да е обичана и удовлетворена. Доброто самочувствие ни кара да изглеждаме по-уверени и по-хубави в очите на околните. Модерната, еманципирана дама трябва да бъде достатъчно самоуверена, за да заяви смело: Да, аз съм на 40, но никога не съм била по-красива, умна и секси, както сега,” споделя Есил.


Няма коментари:

Публикуване на коментар