PR Агенция Max Communications бе отличена с престижното трето
място в една от най-оспорваните категории в конкурса BAPRA Bright Awards 2014 – Кампания
за устойчиво
развитие. Отличието е за кампанията „Ракът на гърдата е
лечим! Изследвай се!“ на Първа САГБАЛ „Св. София“, ВМА и УМБАЛ „Св.
Марина“-Варна.
Кампанията „Ракът на
гърдата е лечим! Изследвай се!“, проведена от Max Communications, бе
провокирана от факта, че жените в България подценяват значимостта на проблема,
не ходят на редовни профилактични прегледи и дори не се самоизследват. В
следствие на това, според статистиката, едва 0.7% от новооткритите случаи на
рак на гърдата са в начален стадий. В същото време всяка година в България
диагнозата получават около 4000 жени, а около 1200 – умират от болестта. В
резултат на целенасочената PR кампания посланията на инициативата достигнаха до
широк кръг от хора, а чувствителността на обществото към проблема се изостри.
Доказателство за това е фактът, че в рамките на кампанията през месец октомври
мамолозите на трите болници прегледаха над 1000 жени.
Кампанията, която започна в края на месец юли и приключи в
края на октомври, бе насочена едновременно и към лекарите, и към пациентите.
Чрез телемедицинска свързаност между трите болници (ВМА, Първа САГБАЛ "Св.
София" иУМБАЛ "Св. Марина" )бе дадена възможност на специалистите
да се консултират помежду си в реално време, да обсъждат резултати от
изследвания и да търсят заедно най-подходящо лечение. Трите болници се
ангажираха с обща информационна кампания с безплатни прегледи и консултации при
мамолози и психолози, училище за бременни и млади майки за самонаблюдение за
изменение в гърдите.
Партньори на кампанията бяха Министерство на
здравеопазването, Министерство на образованието и науката, Комисията по
здравеопазване към Народното събрание, Асоциацията на пациентите с онкологични
заболявания, AstraZeneca, Roche, Novartis, Нова ТВ, OFFNews и телевизионната
водеща Нана Гладуиш.
Няма коментари:
Публикуване на коментар